Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem czy komus sie to przyda ale postanowilem napisac. Wiec sprawa wyglada tak: Przy obnizeniu E36 60/40, ET35 w feldze to jest zbyt malo i bedzie tarlo. Jest jednak na to prosta rada jezeli chodzi o tyl bo na przod jedyny ratunek to opony 215/40 i nie ma tu co polemizowac. Jezeli jednak chodzi o tyl to robimy tak: Tylni blotnik w E36 zawija sie do wewnatrz i tam mozna wyczuc taki rancik jak sie wlozy reke. Ten wlasnie rancik obciera o opone. I teraz tak:

 

1. Sciagamy tylnie kolo

2. Wydlubujemy z tego rancika caly nagromadzony tam brud i bloto (niekiedy gume jezeli ktos duzo palil ;) )

3. Bierzemy gumowy mlotek i przyklepujemy ten rancik do wewnatrz, a nazewnatrz kontrujemy drewniana listewka przez jakas gume zeby nie odksztalcic i nie porysowac blotnika.

 

Cala operacja zajmuje do 30 minut i zyskujemy przez to ok 1cm miejsca tak ze kolo o profilu 45 i szerokosci 225 miesci sie bez problemu.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

powinienes napisac jaka jest szerokosc felgi bo samo et 35 nic nie mowi. Co innego to et35 w feldze 7 cali a co innego w 9 calowej

 

Dla przykladu do e36 do przodu podbnie wystaje

8cali szerokie et 35 i 7cali szerokie et 20

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mozna jeszcze inaczej. jak ktos ma porzadne blotniki (czyt. nie zgnite i nie ulane z kitu) to moze poszerzyc tyly nawet dosc mocno (u mnie poszerzaem na felge 10x18 et 40).

Potrzebujemy:

- kilka deseczek

- lewarek trapezowy

- kogos do pomocy

Wyknanie:

- podnosimy auto i sciagamy kolo

- lewarek stopa opieray o wewnetrzna czesc nadkola (kolo amora)

- rozciagamy lewarek tak aby gorna czescia opadl sie o blotnik

- pomiedzy lewarek a metalowe czesci auta dajemy deseczki

- powoli rozciagamy lewarek wypychajac w ten sposob po kawalku blotnik na zewnatrz

 

Kilka uwag:

- trzeba to wykonywac delikatnie aby nie popekal lakier

- trzeba wypychac blotnik roownomiernie aby go nie pokrzywic

- trzeba dokladnie mierzyc o ile wypchnelismy kazda strone aby bylo rowno

- trzeba uwazac aby nie rozeszly sie punkty zlaczenia blotnika ze zderzakiem

- metoda nadaje sie tylko na tylne blotniki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.