Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy ktokolwiek zastępował amortyzator z nivo zwykłym amortyzatorem?

 

Jeśli tak to co z pompą wspomagania zaślepić czy zmienić na inną?

 

Czy w ogóle moja radosna twórczość jest nietrafna? Jeśli to pomoże to chodzi o e34 touring i oczywiście tył.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Txanx Roberto

A przy okazji skoro wymienię również sprężynki to jest prawdopodobieństwo że my pussy będzie stała nieco wyżej??? (byłoby not 2 good) :mad2:

Opublikowano
Na to też są sposoby :D Zawsze możesz kupić niższe sprężynki, albo udać się do kowala. W Warszawie na Łodygowej jest zakład kowalski który od kilkunastu lat zajmuje się resorami i sprężynami. Podejrzewam że w Twojej okolicy też coś takiego jest, warto zapytać. Po pierwsze, zawsze mają taniej. Po drugie masz wybór twardości i wysokości.
Opublikowano

Witam..

Podepnę się jeśli można:

 

A po czym z zewnątrz poznać czy jest NIVO czy jego brak?

Niczego nie rozbierając i nie grzebiąc.....pewnie jest jakaś kontrolka?

pozdro

Opublikowano
leszczu nie rozpoznasz raczej z zewnątrz, a kontrolki nie ma. A poznasz po większym zbiorniczku od płynu jest metalowy.To taki najprostrzy sposób na określenie czy jest w aucie nivo, o ile ktoś nie wymontował :)
Opublikowano

Witam

A gdzie ten zbiorniczek jest? W komorze silnika? Ktoś kiedyś wspominał, że powinna być naklejka na tylnim progu po otwarciu klapy bagażnika...ale nie wiem czy to prawda...

pzdr

Opublikowano
Witam

 

Czy ktokolwiek zastępował amortyzator z nivo zwykłym amortyzatorem?

 

Jeśli tak to co z pompą wspomagania zaślepić czy zmienić na inną?

 

Czy w ogóle moja radosna twórczość jest nietrafna? Jeśli to pomoże to chodzi o e34 touring i oczywiście tył.

 

Pozdrawiam

 

Witam

A takie pytanie - Czemu chcesz je zastąpić? - czysta ciekawość

 

pozdawiam

www.trofea-sport.pl
Opublikowano

Czy nivo jest czy go nie ma można poznać patrząc na tylne amortyzatory, jeśli jest nivo to od amortyzatorów tylnych jest poprowadzony przewód z olejem do zbiornika z olejem wspomagania, bo te amorki korzystają z tego samego oleju co servo.

Przynajmniej tak jest w e34 bo w e39 jest już gaz czy sprężone powietrze.

 

Odpowiedź na pytanie dlaczego chce je zmienić

 

Bo jeden amortyzator z nivo kosztuje 1100-2400 zł sztuka

 

Świetna i bardzo przydatna rzecz szczególnie w touringu, lecz cena amorków jest nieadekwatna do jakości polskich dróg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.