Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

gdy reguluje zawory to na zimnym czy na ciepłym silniku?

 

jaki wezyk kupic do regulatora ciśnienia?

 

gdzie kupić całą nową odmę??

 

jak wymienić czujnik położenia wału?

 

klin przy kole zamachowym jest mozliwe zeby go scieło?

 

bo mnie ku****** bierze jak mam rano zapalic moja betkę, jest straszny problem z jej rozruchem. Na Pb dlawi sie śmierdzi benzyną niechce się wkręcac na obroty.

 

jak przekrecam kluczyk to krece rozrusznikiem ok. 15-20 sek z gazem w podlodze jak sie pokreci to zaczyna lapac powili zapala, faluje od 200-1200 obr. deptam gaz wkrecam go na 2-2.5 tys szarpie autem strasznie, jak sie rozgrzej objawy troche zanikaja ale dalej jest do dupy, jak przelacze na LPG to zaczyna strzelac czasami ale jak sie silnik zagrzeje to jest juz okej na lpg a na paliwie tragedia, no powiedzmy ze prawie dobrze bo jak puszcze noge z gazu to obroty na lpg spadaja do 300moze 400 i zgasnie musze trzmac caly czas moge na gazie na ok. 1000-11000 zeby bylo git, ale jest jeden plus autko ma nawet kopytko na lpg w prowonaniu z tym jak bylo gdy ja kupilem :-)

 

musze to zrobic do soboty bo potrzebuje wyjechac dalej w trase

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Najpierw wyreguluj zawory lepiej na zimnym ale na ciepłym też można,a potem baw się w wymiane czujników.Wymiane czujników zacznij od czujnika temperatury z niebieską wtyczką.Cąłą odme to chyba tylko szroty albo aso.Wężyk do regulatora ciśnienia kupisz w sklepie motoryzacyjnym odporny na działanie paliw.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

witam

czytałeś chyba już parę postów w tym temacie

zacznij działać na Pb jak ogarniesz silnik i będzie lux wtedy możesz bawić się gazem silnik musi dobrze chodzić na Pb

ja myślę że w Twoim przypadku trzeba pomyśleć najpierw o zaworze dopuszczającym powietrze popularna nazwa to "silniczek krokowy"

bo on między innymi odpowiada za wolne obroty a raczej za utrzymanie ich na stałej wartości

potem ja bym zajrzał do kopułki zobacz czy nie ma nagaru

potem regulacja zaworów 0,30 ja ustawiam na zimnym silniku

możesz zrobić jeszcze resecik kompa http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134&highlight=reset

 

może to pomoże....

 

pozdro

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
Sprawdz klin na wale! Mialem u siebie podobne objawy. Najprosciej: wykrec pierwsza swiece, wloz w otwor cienki dlugi srubokret lub cos podobnego i przekrecaj powoli walem do momentu kiedy tlok bedzie w najwyzszym polozeniu (musisz to wyczuc tym srubokretem) i sprawdzic czy zgadza sie punkt na kole pasowym (punkt na kole oznaczony OT, znak jest na obudowie rozrzadu u gory nad kolem). Jezeli nie bedzie wychodzilo idealnie w punkcie to masz juz przyczyne. Powodzenia!
BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.