Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

 

Mam pytanie. Czy jest to prawidłowe ze po rozgrzaniu silnika (M52b25) płynu w zbiorniczku wyrównawczym w chłodnicy???

Na zimnym silniku jest idealnie na tym znaku MAX a po rozgrzaniu silnika przybywa go tak z 7 cm po czym jak silnik ostygnie to wraca do normy.

Dodam ze czasami słyszę jakby syczenie na korku wlewu płynu.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
Tak ma być....u mnie też tak jest.Podnosi się...no,może nie aż o 7 cm,ale poziom płynu wzrasta jak silnik gorący.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano

wiesz... pytam bo zaczynam podejrzewać uszczelkę pod głowicą. Pojawia mi sie masełko na korku. Ok - było na ten temat ze efekt krótkich tras i niedogrzanego silnika. Ale jak otwieram korek to paruje spod niego...

Płynu ubywa troszeczkę - ale bardzo niewiele i mam wrazenie ze to przez nieszczelność pod zbiorniczkiem bo nieraz widzę kropelki płynu, ale do konca nie wiem. W kazdym razie dolewałem ostatnio moze ze dwie setki po dwóch miesiącach. Jak myslisz? jakby to była uszczelka to chyba bardziej wpierdzielałoby ten płyn?

Jeszcze jedno pytanie - skąd to syczenie??? Wiem ze pracuje pod cisnieniem i ze korek przepuszcza jak jest wieksze niz 2 atm. Tylko czy ja mam zepsuty korek, czy moze wali kompresja w układ? Ale bąbli to ja nie zauwazyłem więc już sam zaczynam głupieć......

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
Obserwuj poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym,tylko jak silnik jest zimny i najlepiej z rana po dłuższym postoju.Wtedy wyniki obserwacji są najbardziej wiarygodne.U mnie było tak,że na zimnym silniku poziom się zdecydowanie obniżał,tak że co półtora miesiąca musiałem ze dwie setki płynu dolać.Ponadto jak poziom opadł,to na brzegach zbiornika wyrównawczego był taki biały osad,jak budyń.I to było niepokojące dla mnie.Po wymianie uszczelki pod głowicą wszystko jest OK.Poziom płynu trzyma.Tak więc,jeśli u Ciebie na zimnym też trzyma,to chyba nie powinieneś się zbytnio martwić.A co do syczenia przy korku,to nie wiem...może gumowa uszczelka pod korkiem jest wytarta i przepuszcza?

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
Witam...

 

Mam pytanie. Czy jest to prawidłowe ze po rozgrzaniu silnika (M52b25) płynu w zbiorniczku wyrównawczym w chłodnicy???

Na zimnym silniku jest idealnie na tym znaku MAX a po rozgrzaniu silnika przybywa go tak z 7 cm po czym jak silnik ostygnie to wraca do normy.

Dodam ze czasami słyszę jakby syczenie na korku wlewu płynu.

 

Wszystko jest Ok - dlatego na zbiorniczku masz zaznaczony poziom MAX mierzony na zimnym silniku - KALT/COLD znacznie poniżej korka wlewu.

 

Syczenie spod korka - w układzie panuje podciśnienie dlatego syczy - jak syczy zbyt mocno - sprawdź uszczelkę pod korkiem.

 

Pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.