Skocz do zawartości

tempomat


groszek

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli masz multifunkcyjna kierownice to tempomat wlacza sie "wkleslym" przyciskiem z przyciskow po prawej stronie. Jest tylko jeden wklesly przycisk na kierownicy mulifunkcyjnej - bodajze drugi od dolu. Wlaczenie tempomatu zasygnalizuje Ci sie zapaleniem zielonej kontrolki pod zegarami - taka kwadratowa ikonka.

 

Jak nie masz multifunkcyjnej kierwonicy to :search: bo ja nie wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączanie i wyłączanie po prawej stronie kierownicy przyciskiem I/O, sygnalizacja zieloną kontrolką na liczniku w kształcie zegara. Przy oczekiwanej prędkości naciskasz jeden raz przycisk "+" i powinien "sam" jechać. Wziększanie prędkości + a zmniejszanie -. Jest jeszcze jedna kontrtolka w kształcie obrotomierza ze strzałeczką: gdy naciśniesz hamulec lub sprzęgło tempomat się wyłączy, ona powoduje powrót do prędkości z jaką jechałeś wcześniej. Po dokładny opis zapraszam do lektury instrukcji obsługi BMW E39 która gdzieś krąży po forum. :search:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jak naciskasz przycisk I/O to zapala Ci się po prawej stronie zielona kontrolka w kształcie zegara prędkościomierza???

Warunki aby działał tempomat przy świecącej kontrolce to:

- prędkość większa niż 30 km/h

- pedał sprzęgła (manual) na górze

- pedał hamulca na górze

 

Najlepiej podłaczyć interface z Carsoftem i w Live Data sprawdzić czy są sprawne włączniki przy pedałach sprzęgła/hamulca (podczas wciskania stany będą się zmieniać z ON na OFF).

 

Napisz z jakiego m-ca auto i jaka skrzynia.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A fajerka oryginalna??? Czy jesteś pewien, że z nią auto opuściło fabrykę??? Może wcześniej była bez guzików, a ktoś po dzwonie założył z guzikami i nie dokończył dzieła? Podłącz się pod temat rozkodowania VIN, a Koledzy którzy mają dostęp do programów serwisowych po numerze nadwozia napiszą Ci wszystkie składniki wyposażenia z kodami i od tego bym zaczął... Jak będzie jasność, to trzeba będzie odkręcić poduchę i zobaczyć, czy wtyka od multifunkcji jest w ogóle podłączona, a jak tak, to czy dalej są wszystkie kable, czy taśma jest jak trzeba... I tak po nitce do kłębka... Pisz co się dowiedziałeś, a problem da się wspólnie rozwiązać... Acha!!! W 09/1998 była zmiana dotycząca tempomatu: wcześniej potrzeba trochę dodatkowych gratów, później funkcja tempomatu jest dołożona sofware'owo w sterowniku silnika.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.