Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja powiem ci tak...za samr 4 amorki bilsteina B4 zaplacilem 900 PLN, wiec sam rozumiesz. To sa podobne wyroby jak reszta tego na allegro, GT cupline czy cos takiego. Poszukaj bo naprawde bylo :search:
B M W
Opublikowano

czyli lepiej kupic normalne zawieszenie. a dokładnie co w tych amorkach niby sportowych jest złego ze by sie mialy niby nie godzić.

tylko pytam. bo bedzie mi trzeba wymienic zawieszenie w mojej betce wiec nie wiem. co byscie polecili.??

Przemyslaw
Opublikowano
wydasz 8stowek na te zawieszenie, auto bedzie stalo krzywo,amorki jakos nie takie i pojezdzisz 15tys km i do smieci...Tak chcesz ??
B M W
Opublikowano

Ja miałem tego typu zawieszenie w jednym z poprzednich aut. Nie obniża o tyle ile deklaruje producent, nieco mniej. Zawiecha, przez skrócone, gazowe amortyzatory jest stosunkowo twarda, ale na to trzeba się przecież przygotować przy sportowym setupie zawieszenia. Z drugiej strony przez to, że amorki mają krótszy uskok są bardziej wytrzymałe niż standardowe gazówki przy obniżajacych sprężynach. Zrobiłem na nich niecałe 20 tys. km i sprzedałem auto z zawieszeniem w stanie właściwie takim samym jak po założeniu. Ważne, żeby pamietać o tym, aby oprócz zmiany zawiechy zmienić również odboje (około 200zł za 4 sztuki) oraz poduszki pod amortyzatorami (też 200 zł za 4 sztuki). Bez tego zawiecha nie będzie pracować tak jak powinna.

 

Osobiście nie kupiłbym już czegoś takiego. U siebie będę wstawiał niedługo nowe zawieszenie i zdecydowanie wybór padnie na zestaw Weitec+Bilstein, ale będę jeździł tym autem przez 3-4 lata i zależy mi na bardzo dobrej jakości sprzętu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.