Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Ktoś pisał na forum że przyczyną przerywania ASC przy prędkościach bliskich 100 km/h (przy 50 km/h i mniejszych oraz więcej niż 150 km/h jest wszystko ok) może być zabrudzony czujnik ABS lub o innej liczbie ząbków... gdzie są te ząbki?

Czy trzeba zdejmować tarcze by się do nich dostać? :(

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
nie wiem jak w bmw ale np.merc ma zabki na piascie...widac je po zdjeciu kola :P

 

Mógłbym prosić o zapodanie fotki? Czy tak samo jest z tyłu i z przodu?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Czyli widać je bez zdjęcia tarczy czy nie? Bo jak czeka mnie martyrologia zdejmowania tarczy to wolę nie mieć tego ASC przy tych prędkościach... zawsze można jeździć też tylko ponad 160 km/h i będzie ok :P

Testowałem kiedyś na 100 kilometrowym odcinku A4 i ani razu nie za szarpało ;)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Czyli widać je bez zdjęcia tarczy czy nie? Bo jak czeka mnie martyrologia zdejmowania tarczy to wolę nie mieć tego ASC przy tych prędkościach... zawsze można jeździć też tylko ponad 160 km/h i będzie ok :P

Testowałem kiedyś na 100 kilometrowym odcinku A4 i ani razu nie za szarpało ;)

 

 

Pozdrawiam

 

zdejmij kolo to zobaczysz...tarcza przykrecona jest do piasty

Opublikowano

 

Czyli widać je bez zdjęcia tarczy czy nie? Bo jak czeka mnie martyrologia zdejmowania tarczy to wolę nie mieć tego ASC przy tych prędkościach... zawsze można jeździć też tylko ponad 160 km/h i będzie ok :P

Testowałem kiedyś na 100 kilometrowym odcinku A4 i ani razu nie za szarpało ;)

 

 

Pozdrawiam

 

zdejmij kolo to zobaczysz...tarcza przykrecona jest do piasty

 

Wiem, dlatego trzeba zdjąć tarcze żeby zobaczyć te ząbki tak?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ja pisze o kole...zdejmij i zobaczysz te zabki :doh:

 

Taaa... jak zdejmę koło zobaczę coś takiego:

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/frontRotors/showOldMountedRotor.jpg

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

jak zobaczysz cos takiego to pomysl o wymianie tarczy hamulcowej :mrgreen:

 

 

musisz zdjac tarcze - wtedy bedziesz mial dobry dostep ...

 

a czy zabkow jest tyle samo w wersji asc i bez to sprawdzisz w etka po zastosowaniu czesci

Opublikowano
jak zobaczysz cos takiego to pomysl o wymianie tarczy hamulcowej :mrgreen:

 

 

musisz zdjac tarcze - wtedy bedziesz mial dobry dostep ...

 

a czy zabkow jest tyle samo w wersji asc i bez to sprawdzisz w etka po zastosowaniu czesci

 

Fotka z netu ja tarcze nie dawno zmieniałem więc chyba takie to nie są :D

 

Auto przerywa mi w okolicach 100 km/h gdy jest włączony ASC i wpadł mi do głowy pomysł by sprawdzić ilość zębów i ich czystość. A z tyłu też trza zdejmować tarcze? Bo jak nie to choć z tyłu bym sprawdził...

 

W ogóle powiedzcie mi jaki trzeba mieć interfejs by odczytać prędkość kół?

 

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.