Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka ;)

 

Na wstepie zacznę od tego jaki mam silnik: m50 24v 520i '91 manual

 

Problem polega na tym, że na zimnym silniku zaraz po odpaleniu wyrywa z pod bloku jak pszczółka, ale jak się rozgrzeje to mam wrazenie, że staje sie lekko mułowaty, ale nie cały czas tylko w pewnych momentach. Na pewno nie ma takiego powera jak na zimnym silniku..

 

Druga sprawa..jakoś pod koniec grudnia byłem zmuszony wymienić czujniik położenia wału..cz może to mieć wpływ na mniejsze spalanie pb95?? Odnosze wrażenie, że mniej pali ;) W pośpiechu >>potrzebowałem na biegu samochód i tylko zamiennik był dostepny<< musiałem kupic niestety zamiennik za 180 PLN

Opublikowano
Jak chcesz dłużej pojezdzić to nie rwij tak na zimnym silniku bo to mu tylko szkodzi.Chcesz rwać to rób to na ciepłym.A co do problemu ze słabnieciem to ja bym sprawdził kompresję na zimnym i na ciepłym i podpioł sie pod kompa
BMW M-Power
Opublikowano

Prowdopodobnie w poniedziałek pojadę dopiero na kompa sprawdzić ogólny stan samochodu ;) Pisząc, ze rwie spod bloku jak pszczółka miałem na myśli dynamiczną jazdę, a nie to, ze ruszam z piskiem opon cz rwię asfalt pod kołami :/:/ Oszczędzam silnik i opony ;) Po tym co mi napisąłeś od jutra bede ruszał powoli i jak silnik sie rozgrzeje >>czyli pewnie jak wyjadę z osiedla<< włacze trochę dynamiki do jazdy ;)

 

A wiesz może jak to jest z tym spalaniem?? I cz po założeniu czujnika położenia wału nalaży coś regulowac cz coś w tym stylu??

Opublikowano
czujnika położenia nie reguluje sie ale można zrobić reset DME nie zaszkodzi a może pomóc .ale jak mniej ci pali to raczej powód do zadowolenia :D
BMW M-Power
Opublikowano

Chyba źle się wyraziłem, albo źle mnie zrozumiales..chodziło mi o to cz po założeniu czujnika coś trzeba wyregulować :P

 

Zwykle cały zbiornik (+/-), bo zwykle jak wskazówka spadnie poniżej 20 i zanim zapali się rezerwa staram się tankować, zeby pompa "miała czym oddychac" ;) czyli 80litrów starczało mi na jakies 400km może trochę wiecej, a teraz mam w zbiorniku jeszcze ponad 30 litrów i przejechane niecałe 500km ;) Powód do zadowolenia jest i to jaki ;)

Opublikowano
No nic nie trzeba regulować ale możesz zrobić reset DME bo może komp pamieta stary czujnik.A spalanie to nic nie powiem bo ja zawsze tankuje do pełna i jade i niemam pamięci na ile mi starczyło.a w M5 to potrafie nawet 2-3 razy w tyg tankować :twisted:
BMW M-Power
Opublikowano

Ywah...przy takich pojemnościach to się wcale nie dziwię :twisted:

 

Ja zwykle tankuje do pełna raz na 2-3 tygodnie i wydawało mi się, że to dużo..a ile palą Twoje maszyny??

 

W poniedziałek koniecznie pojadę na kompa sprawdzić całośc, bo jeszcze musze skasowac inspekcję, bo wlałem nowy olej jakies 2000km temu i nie skasowałem inspekcji, bo nie wieim jak ;/ Musze to szybko zrobić, bo potem to nie zda egzaminu :/

Opublikowano
Na szczęście jeszcze mnie stać chyba dla tego że nie jestem w polsce :twisted: A spalanie to 535 miasto 15-18 na trasie zależy od prędkości ale myślę że 9-12 A podstępna M5 miasto to nawet nie wiem ale tak 24-28 może mniej na trasie nawet nie wiem nie mierzyłem ale też pewnie sporo :twisted:
BMW M-Power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli na zimnym masz ok, a na ciepłym nie, to jeszcze możesz sprawdzić czujnik temperatury silnika.
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.