Skocz do zawartości

318IS E36 WYWALA PLYN PO ODKRECENIU KORKA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

318IS E36 WYWALA PLYN PO ODKRECENIU KORKA

 

po rozgrzaniu silnika do maksymalnej temperatury (wskazowka minimalnie poza polowa) odkrecilem korek wlewu plynu chlodniczego, najpierw poszla para a potem troche plynu (200 - 300 ml), czy to normalne czy moze mam zapowietzrony uklad, dodam ze nie dziala mi ogrzewnie wnetrza (podszybie, nogi, nic), jezeli to zapowietzrenie to skad moglo sie wziasc? nieprawidlowa wymiana plynu, walnieta uszczelka pod glowica, niedrozny kanal odpowietrzajacy, cos z tego czy moze cos innego?

Opublikowano
318IS E36 WYWALA PLYN PO ODKRECENIU KORKA

 

po rozgrzaniu silnika do maksymalnej temperatury (wskazowka minimalnie poza polowa) odkrecilem korek wlewu plynu chlodniczego, najpierw poszla para a potem troche plynu (200 - 300 ml), czy to normalne czy moze mam zapowietzrony uklad, dodam ze nie dziala mi ogrzewnie wnetrza (podszybie, nogi, nic), jezeli to zapowietzrenie to skad moglo sie wziasc? nieprawidlowa wymiana plynu, walnieta uszczelka pod glowica, niedrozny kanal odpowietrzajacy, cos z tego czy moze cos innego?

 

na goracym silniku zawsze ci to zrobi...dolewaj plynu na zimnym silniku :P

Opublikowano
na goracym silniku zawsze ci to zrobi...dolewaj plynu na zimnym silniku Razz

 

czlowieku odrazu mi lepiej

juz mialem czarne scenariusze, walnieta uszczelka, peknieta glowica, jezeli to norma to ide na piwko :hand:

Opublikowano (edytowane)
na goracym silniku zawsze ci to zrobi...dolewaj plynu na zimnym silniku Razz

 

czlowieku odrazu mi lepiej

juz mialem czarne scenariusze, walnieta uszczelka, peknieta glowica, jezeli to norma to ide na piwko :hand:

 

dolej plynu na zimnym silniku...przejedz sie nim zeby sie rozgrzał i znowu na zimnym dolej i tak kilka razy az sie caly odpowietrzy...w innym poscie pisales ze nie masz ogrzewania..masz prawdopodobnie uklad zapowietrzony..jeszcze jedna rada..jak dolewasz plyn to dobrze jest jak samochod stoi przodem wyzej...zeby chlodniczka od ogrzewania byla nizej jak chlodnica :P

Edytowane przez zbigniewst
Opublikowano
na goracym silniku zawsze ci to zrobi...dolewaj plynu na zimnym silniku Razz

 

czlowieku odrazu mi lepiej

juz mialem czarne scenariusze, walnieta uszczelka, peknieta glowica, jezeli to norma to ide na piwko :hand:

 

dolej plynu na zimnym silniku...przejedz sie nim zeby sie rozgrzał i znowu na zimnym dolej i tak kilka razy az sie caly odpowietrzy...w innym poscie pisales ze nie masz ogrzewania..masz prawdopodobnie uklad zapowietrzony..jeszcze jedna rada..jak dolewasz plyn to dobrze jest jak samochod stoi przodem nizej...zeby chlodniczka od ogrzewania byla wyzej jak chlodnica :P

woda popłynie wbrew prawu fizyki, tzn pod górę??? :mad2:

o odpowietrzaniu e36 było dużo :search:

ONLY ANIA, ONLY BMW
Opublikowano
Wita w moim bmw cos takiego sie stało gdy byłem latem na małym drifcie ale woda wytrysla nawet gdy korek był zakrecony i po dolaniu plynu musiałem stac autemprzodkiem lekko w gore i lac bardzo powoli
Opublikowano
na goracym silniku zawsze ci to zrobi...dolewaj plynu na zimnym silniku Razz

 

czlowieku odrazu mi lepiej

juz mialem czarne scenariusze, walnieta uszczelka, peknieta glowica, jezeli to norma to ide na piwko :hand:

 

dolej plynu na zimnym silniku...przejedz sie nim zeby sie rozgrzał i znowu na zimnym dolej i tak kilka razy az sie caly odpowietrzy...w innym poscie pisales ze nie masz ogrzewania..masz prawdopodobnie uklad zapowietrzony..jeszcze jedna rada..jak dolewasz plyn to dobrze jest jak samochod stoi przodem nizej...zeby chlodniczka od ogrzewania byla wyzej jak chlodnica :P

woda popłynie wbrew prawu fizyki, tzn pod górę??? :mad2:

o odpowietrzaniu e36 było dużo :search:

 

masz racje mialo byc odwrotnie :norty: na drugi raz popraw a nie wymadrzaj sie :mad2:

Opublikowano
na goracym silniku zawsze ci to zrobi...dolewaj plynu na zimnym silniku Razz

 

czlowieku odrazu mi lepiej

juz mialem czarne scenariusze, walnieta uszczelka, peknieta glowica, jezeli to norma to ide na piwko :hand:

 

dolej plynu na zimnym silniku...przejedz sie nim zeby sie rozgrzał i znowu na zimnym dolej i tak kilka razy az sie caly odpowietrzy...w innym poscie pisales ze nie masz ogrzewania..masz prawdopodobnie uklad zapowietrzony..jeszcze jedna rada..jak dolewasz plyn to dobrze jest jak samochod stoi przodem nizej...zeby chlodniczka od ogrzewania byla wyzej jak chlodnica :P

woda popłynie wbrew prawu fizyki, tzn pod górę??? :mad2:

o odpowietrzaniu e36 było dużo :search:

 

masz racje mialo byc odwrotnie :norty: na drugi raz popraw a nie wymadrzaj sie :mad2:

najpierw pomyśl, potem pisz, bo wprowadzasz ludzi w błąd :!:

ONLY ANIA, ONLY BMW
Opublikowano
więcej niż ty zbigniewst :!: przynajmniej wyprowadziłem cię z błędu i teraz będziesz wiedział jak ustawić samochód przy odpowietrzaniu ukł chłodzenia :dance: POZDRAWIAM
ONLY ANIA, ONLY BMW
Opublikowano
więcej niż ty zbigniewst :!: przynajmniej wyprowadziłem cię z błędu i teraz będziesz wiedział jak ustawić samochód przy odpowietrzaniu ukł chłodzenia :dance: POZDRAWIAM

 

jak odpowietrzac ja wiem...to byla pomylka w pisaniu i to wystarczylo poprawic a nie uczyc jak piszesz :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.