Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem jak w temacie,

mianowicie z otwieraniem nie ma problemów jeśli otwiera sie z kabiny lub przez kluczyk to jest jak w książce ale jak z włącznika w klapie to klapa nie dojeżdża do samej góry i hydraulika sie wyłącza. Sprawdzałem nawet stan oleju w w zbiorniczku jak mój tato otwierał klapę. Prawdziwy problem pojawia się podczas zamykania bo hydraulika tak trzyma że muszę sie zawieszać na klapie żeby ją opuścić a zamykanie przyciskiem nie działa. Wymieniłem już włącznik ale to nie rozwiązało problemu, w dalszym ciągu muszę ją zamykać ręcznie.

Przeszukałem wszystkie posty ale na ten temat nic nie znalazłem nawet w E-38. Może ktoś z was miał już ten problem bo to co najmniej żenujące cały czas wieszać się na klapie.

z góry dzięki

Opublikowano

W którym miejscu można sprawdzić/uzupełnić poziom oleju siłownika?

Bo ja z kolei mam odwrotny problem tzn., że klapa na samym początku nie zawsze ma siłę sama się podnieść i musze ją wspomóc ręcznie. Objaw narasta wraz ze spadkiem temp. otoczenia. Natomiast z zamykaniem nie mam jak dotąd żadnych problemów.

Dodam jeszcze jeśli to ma znaczenie, że mój problem dotyczy wersji touring.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Hydraulikę uzupełnisz tak:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img84.imageshack.us/img84/7940/image00555dh1.jpg

 

Przyczyną słabej pracy hydrauliki często jest też słaby akumulator, pompa ma duże zapotrzebowanie na prąd...

Kolega @czeczen ma chyba problem z siłownikiem..

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
to zdjęcie tyczy się sedana pewnie serii 7, w touringu ta pompa jest umieszczona z tyłu zaraz pod progiem tylnej klapy. wystarczy powyjmować wszystkie bambetle łącznie z kołem zapasowym i pompa jak na tacy, a zbiorniczek jest umieszczony poziomo pod pompą. Czy jest taka możliwość że u mnie sterownik od klapy nawalił i dla tego się nie chce zamykać?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Odłącz siłownik i sprawdź jakie opory stawia klapa być może zawiasy należy doregulować, może też być tak że klapa nie leży jak powinna...wtedy konieczna regulacja

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Odłącz siłownik i sprawdź jakie opory stawia klapa być może zawiasy należy doregulować, może też być tak że klapa nie leży jak powinna...wtedy konieczna regulacja

|Problem jest raczej w elektronice bo po przyciśnięciu przycisku zmykania nic sie nie dzieje, nie słychać żeby pompa pracowała. Dwa razy sie zdarzyło że pompa zaskoczyła ale klapa ani drgnęła

  • Członkowie klubu
Opublikowano
To pozostało sprawdzić instalację, przełączniki można sprawdzić zwierając na 'krótko'...jak pompa załapie to siłownik musi zadziałać...

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Zaraz to przetestuję. Jeszcze jedno pytanko, a mianowicie ten znacznik na zbiorniczku ma pokazywać poziom oleju, ale przy otwartej czy zamkniętej klapie?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sądzę, że przy otwartej...przy zamkniętej trudno jest zmierzyć...prześwietl przewody idące od wyłącznika, może na którymś przepuście są uszkodzone...

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Właśnie podłączyłem pompę "na krótko" i wszystko działa wykluczam tylko instalację i sterownik zaraz je posprawdzam. Tym samym można zamknąć temat, dzięki za pomoc :D
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

to i ja się podepnę - czy do touringa da się dołożyć automatyczne otwieranie klapy, jeśli fabrycznie go nie mam? z jakim kosztem trzeba się liczyć?

 

dzieki za odpowiedz, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.