Skocz do zawartości

Biały dym z rury, czy mam sie obawiać najgorszego?


alex_d

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie ,boje się że zbliża się poważny wydatek...Od kilku dni ubywa mi płynu chłodniczego...W sumie wygląda to na nieszczelne przewody bo pod samochodem robi się plama, no ale z rury tez zaczyna wydobywać się biały dym :(. Jestem mocno zaniepokojony ,że to uszczelka głowicy...Wciąż się łudzę ,że mogą być jeszcze jakieś inne przyczyny białego dymu, jeśli tak to mnie uspokójcie.Samochód mam od niedawna i sprawdzałem go przed zakupem ,wtedy wszystko było ok. Jedyna rzecz która się wydarzyła, to kilka dni wcześniej zepsuła się pompa wody,no ale została ona wymieniona. Być może niedokładnie zostały przymocowane przewody i pojawiła się nieszczelność...No ale ten biały dym nie daje mi spokoju...Pozostałe objawy pękniętej uszczelki jak biała maź na korku wlewu oleju ,czy na bagnecie nie występują. Samochód jeździ bez zarzutu ,temperatura silnika jest zawsze na środku skali, tylko trzeba dolewać płyn chłodniczy. Dolewam raz dziennie na zimny silnik Dynagel 2000. No ale w sumie nie jestem pewien czy mogę tak jeździć ,czy nie za dużo ryzykuję. Serwis mam dopiero w przyszłym tyg. a przemieszczać się jakoś muszę. Jeśli to jest uszczelka ,to na jakie koszty trzeba być przygotowanym? Co wchodzi w skład naprawy, bo z tego co słyszałem wymienia się też rozrząd. Obym nie musiał żałować zakupu ...poradźcie coś..please

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie,zacznij od najprostszej rzeczy.Wjedź na kanał i poszukaj wycieków,sprawdź wszystko wokół chłodnicy i przewodów(zobacz czy płyn po jeździe wywala Ci na silnik).Biały dym-na jakich trasach jeździsz?Mimo iż sniegu nie ma jest jeszcze zimno to dymienie może jeszcze występować.

Jak jeździ ok i sie nie grzeje to poprostu masz gdzieś wyciek.

Koszt naprawy to w przypadku M50(nie wiem jak z M52)-1000 pareset złotych,o wymianie rozrządu nic nie wiem.

Czy mozesz jeździc?W granicach rozsądku(prędkosci i odległości także),bo jak coś się stanie na trasie to może byc gorzej.

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżę ok 60km dziennie....wyciek płynu jest ewidentny bo plama zawsze się pojawia...a przy pękniętej uszczelce głowicy wycieka płyn, czy wszystko dostaje się do silnika? Po jeździe nie wywala płynu....Przed chwilą dokonałem obserwacji: przejechałem ok.20km ,na początku trochę parowało z wydechu ,ale jak się silnik rozgrzał wszystko minęło, z wydechu nie leciał żaden widoczny dym...Czy przy pękniętej uszczelce powinno dymić cały czas? Bo jeśli tak to może nie ma tragedii....Oby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz wszystko ok poza wyciekiem.To jest normalna para,przy uszczelce dym byłby gęsty i dymiłby cały czas-plyn dostaje sie do silnika,oleju itd.

Wtryski także odpadają...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.