Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam kolegów. kiedys pytałem o to jak poznać czy dyfer ma szpere to tylko sie dowiedzialem ze jest to na nim nabazgrane. dopiero dzisiaj wyjąłem całe zawieszenie z rozbitka i mam pytanie bo nie moge znalezc na nim zadnych symboli. gdzies mi jedna piasta blokuje i moge tylko wałem pokrecic jakies 5cm. ale jak krece to obracaja sie obie polosie w ta sama strone. nawet probowalem jedna przyblokowac to bylo to samo. moze dla pewnosci odkrecic połosie od dyfra tak zeby mi nic tych ruchow nie blokowalo i wtedy sprawdzic. co o tym sadzicie??
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano

po pierwsze kolego polecam magiczne urządzenie - wyszukiwarkę

druga sprawa to w momencie gdy jest szpera podnosisz jedno koło do góry i próbujesz ruszyć kołem, idzie - brak szpery, nie idzie - jest szpera. warunek żeby wszystko było sprawne

Opublikowano

Tak jak piszesz oba koła powinny się kręcić w ta samą stronę.

Co do tabliczki na dyfrze do dobrze poszukaj bo często gęsto jest tak zafajdana że jej nie widać i tam powinna być literka S.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
faktycznie zafajdany to on jest. sprawdze to co napisaliscie. z gory dziekuje za dobre rady
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.