Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

 

 

Przymierzam się do zakupu Z3 i znalazłem taki modelik (jeździło Kraków + okolice):

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3253704

 

Czy ktoś może kojarzy autko (jest ich mało więc jakaś szansa jest :D). I coś o nim wie ?

 

Tak czy owak jadę z nim do BMW na pełną diagnostykę (ile może takie coś kosztować), ale zapytać zawsze warto :D.

 

Jeśli nawet nie kojarzycie to napiszcie coś tak na oko :D. Przynajmniej w dział zaświeci się na pomarańczowo :D.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie wiem co sprzedający rozumie pod pojęciem "fabryczny tuning".

Z tego co widzę to zostały zmienione nerki na czarne, tylne światła na dymione z allegro/ebay, skrzela chromowane(nie pasują :()

W tylnym zderzaku wycinane otwory na nieoryginalny podwójny wydech.

 

Wydaje mi sie że z przodu była stuknięta. Widać że zderzak niedokładnie spasowany i duża szpara między reflektorami, a maską.

Plus za oryginalne radio :)

 

pozdrawiam :)

Opublikowano

Zderzak to podobno robota krawężnika i da się go podciągnąć (jest wogóle taka możliwość).

 

Dzięki za wskazówkę z rurami (jestem laikiem w temacie) szczerze mówiąc nie zwróciłem uwagi (wyglądają całkiem całkiem orginalnie [jak na oko laika] i palą obie równo :D)

 

Skrzela akurat mi się podobają więc ok.

 

Jeszcze jakieś zdjęciowe wskazówki (tylna klapa raczej też robiona - brak znaczków).

 

Na co jeszcze należałoby zwrócić uwagę ? Coś o czym sprzedający może nie chcieć powiedzieć a da się zobaczyć gołym okiem :D (serwis tak czy owak na bank)

 

Czy orginalne radyjko czyta mp3 (nie zwróciłem uwagi na oznakowanie) i plyty CD-R (lub ewentualnei CD-Audio).

Opublikowano

Nie wiem jak można podciągnąć zderzak, jest on zakładany na belke oraz z boku jest wsuwany na prowadnice. jeśli wszystkie zaczepy są na miejscu nie powinno być problemów ze spasowanie.

 

Samochód mógł już z fabryki wyjechać bez oznaczeń na tylnej klapie, taka opcja.

 

Co do radia to wydaje mi sie że nie czyta mp3, prawie jestem przekonany. :)

 

Jak chcesz sprawdzić coś na szybko to otwórz maskę i przejżyj cały przód, czy nie ma połamanych plastików, czy podłużnice nie są pogięte, malowane.

Sprawdź okolice górnego mocowania amortyzatorów, czy nie robione.

 

Radze Ci, abyś poprosił sprzedawce o VIN samochodu, rozkodujesz go i dowiesz sie jaki wyjechał z fabryki i co z tego stanu zostało do chwili obecnej.

Opublikowano

Zapewne można to zrobić w BMW podczas przeglądu :D ? (rozkodować VIN)

 

Dzięki za informację.

 

Jakby ci jeszcze coś wpadło do głowy to się nie krępuj.

Opublikowano

a no i bym zapomniał o najważniejszym!

sprawdź stan poszycia dachu i jego stelażu.

sprawdź czy łatwo sie go domyka, czy szyby nie odstają od uszczelek.

i czy nigdzie nie przecieka :)

 

dopiero zauważyłem i chyba nie ma anteny z tyłu, albo jest chowana.

Opublikowano

Witaj

 

Kurcze myslalem zeby sie wybrac do krk obejrzec ja ...ale jak ja kupisz to nie bedzie po co :lol: .

 

Sam szukam z3 2.8 ;-) . Dzwonilem tam w listopadzie i wersja jaka mi przedstawiono : auto bylu uszkodzone z tylu, jezdzil nim od momentu sprowadzenia kolega wlasciciela komisu - blacharz i sam dla siebie naprawial to auto, zrobil nim przez 3 lata 3 tys.km :worried: .

 

Kiedys bylo takie zdjecie wstawione na ktorym wygladalo ze plastik pod kierownica jest polamany . Koles twierdzil ze jest OK, tylko ze jakis plastik w okolicach lewarka zmiany biegow jest pekniety .

 

Aha i twierdzil on ze wszystkie "opcje" sa wpisane w VIN auta, lacznie z M-pakietem - tyle ze gdzie on widzi ten Mpakiet ? :lol:

 

Tak czy siak auto przejrzyj na wskros i opisz na forum wyniki kontroli :twisted2: .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

W tym modelu powinien być inny zderzak z przodu z dużym wlotem do chłodnicy, taki zderzak jak ma ta 2.8 miały tylko 1.8 i 1.9...Więc pewnie z przodu też dostała czy mocno czy lekko dowiesz sie po konkretnych oglęzinach w aso...i koła z tyłu jakoś mocno chowają się w nadkola widziałem sporo zdjęć z3 i tutaj najbardziej się chowają nie wiem czy to złe ET felg a możę coś innego (w sumie te felgi widać często w z3 2.8 i nie są tak głęboko)...trudno powiedzieć czemu tak siedzą... napewno uwagę zwróciłbym też na tylne zawieszenie...

pzdr

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Czy modele z roku 1998 miały już montowane roll-over bars..?

Z tego co wiem to byla opcja pałąki te zdarzają sie nawet w młodszych modelach o mniejszych pojemnościach.

A co do tej 2.8 to jeszcze coś mi nie pasuje z tym dachem - jest słabo napięty i może być coś nie tak ze stelażem i na dodatek jak jest złożony to strasznie wysoko leży ale może też mieć założną nieoryginalną podsufitkę z materiału (dodatkowo wygłuszenie) i dlatego zajmuję tyle miejsca we wnęce w którą sie chowa...no to chyba tyle co na tych fotach widać :wink:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

Dzięki wszystkim, autko raczej odpada. Dodatkowo nad przednimi kołami da się zauważyć jakieś elementy spawów. Za dużo kombinowane i za dużo niejasności. Trochę niepasujących elementów. Nie mam ochoty pchać się w "dłubankę".

 

Poszukiwań ciąg dalszy :D. Może ktoś zna kogoś kto ma Z3 do oddania (tylko 2.8 i wyżej), w dobrym stanie. Albo jakiś adresik inny niż allegro,gratka, auto-gielda itp.

Opublikowano
w tej coupecie od schnitzer'a widzę tylko felgi i gałkę zmiany biegów...no może jeszcze zawieszenie jest Ac-schnitzer bo widać ze strasznie zglebiona jest...i najlepsze w opisie jest 5.9 do setki taaa :liar: tyle do 100 to nawet 3.0 236KM nie ma...
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
to ze to nie jest prawdziwe ac to wiadomo chodzi mi o to czy ktos mial jakis z nia kontak bo mocno ja rozwarzam.
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.