Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam CZy po wymianie wtryskiwacza w bmw 530d nalezy go aktywowac za pomoca komputera! Problem mam taki ze jeden wtryskiwacz zle pracowal, objawami bylo poszarpytwanie podczas jazdy! Wyminilem go i nic sie nie zminilo! Czytalem ostanio w gazecie ze w systemach common-rail po wyminie wtrysku nalezy go aktywowac zeby prawidlowo pracowal! Orientuje sie ktos jak to jest?

 

[BarteqMW: baktome prośba o wybieranie numeru serii przy zakładaniu tematu. Tym razem zrobiłem to za Ciebie]

Tomek
Opublikowano
Problem jest taki ze na wolnych obortach chodzi jak zegarek! Jak sie jedzie ze stala predkoscia to szarpie tak jak by nie chodzil na jeden cylinder! Bledow w silniku nie ma zadnych! Autko ma moc ladnie sie zbiera! I coz to moze byc? wtryskiwacz jeden zle pracowal to wymnilem teaz wszystko gra a problem dalej jest !! moze to byc problem od kola dwumasoawego? POduszki silnika i skrzyni wyminilem! filr paliwa ! podczas przyspieszania jest wszystko ok! Kolo dwumasowe troszku slychac hmmm silnik bledow zadnych wszystko sprawne tragdia:D
Tomek
Opublikowano

ciekawe, ale cięzko bedzie coś wymyśleć,

jakoś z kołami dwumasowymi nigdy nie miałem problemów więc nie wiem,

a moze jest coś z ciśnieniem paliwa?

musialbyś podpiąć pod kompa i pojeździć i mówie tu o kompie co robi pomiary w czasie rzeczywistym, czyli praca wtryskiwaczy ciśnienie paliwka, przepływomierz, cisnienie doładowania, a nie jakiś tam carsofcik,,

ja miałem 2 walniete wtryskiwacze ale silnik pracował w całym zakresie elegancko, jedynie co poropstu kopciuszek,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.