Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jezdze juz ok 3 miechy moja betka e36 318 silnik m40 92r i jeszcze niezałozylem lpg kurde niewiem zabardzo jakie kogo bym sie niepytal to kazdy mowi co innego a kazdy monter to oczywiscie jego instalacja jest najlepsza . a słyszalem ze bemki to z natury nie lubia gazu. czy ma ktos takie autko na gazie , jak to jezdzi jaka instalacje byscie polecili oczywiscie na sekwencje to mnie nie stac :?:
Opublikowano

mieszkasz w Łodzi więc polecę Ci http://www.nagaz.com.pl/

posłuchaj ich a instalację będziesz miał porządnie zainstalowaną...

Oczywiście nie daj się namówić na wtrysk - cena na dziś bardzo zaporowa :(

 

M.

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mieszkasz w Łodzi więc polecę Ci http://www.nagaz.com.pl/

posłuchaj ich a instalację będziesz miał porządnie zainstalowaną...

Oczywiście nie daj się namówić na wtrysk - cena na dziś bardzo zaporowa :(

 

M.

 

Niestety, ale jak chcesz, żeby auto jeździło bez problemów z sensownym zużyciem LPG to do tego silnika TYLKO wtrysk sekwencyjny (oczywiście faza lotna).

Kai
Opublikowano
dzieki jak nagaz to nagaz tylko ciekawe ile krzykna? ale juz dluzej nie dam rady 12-13 l po miescie mi łyka ból no ale to nie wielbład co swoje musi 8)
Opublikowano
Niestety, ale jak chcesz, żeby auto jeździło bez problemów z sensownym zużyciem LPG to do tego silnika TYLKO wtrysk sekwencyjny (oczywiście faza lotna).

 

Ale to do mnie skierowane, czy do woyti'ego ??

 

Bo jeśli do mnie - to nie rozumiem o co Ci chodzi??

W moim silniku M43 istalka jest założona zwykła (sonda L) typu BRC z parownikiem Lovato i zachowuje się ona całkiem przyzwoicie...

Kiedyś już pisałem o zurzyciu 9,5 - 11 l gazu / 100km (trasa - miasto)

W firmie nagaz zainstalowałem już 4 samochody

Poloneza, Espero, BMW 750 i teraz BMW 316 (tak naprawdę to w 750 naprawiałem uszkodzoną instalację LPG a w 316 to robiłem upgrade systemu LPG - zmieniłem parownik z BRC na Lovato - i po tej czynności auto chodzi na gazie tak jak na Pb ;)

Zapewne wtrysk jest lepszy... ale czytając ostatnio forum usłyszałem ,że i wtrysk źle założony strzela...

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety, ale jak chcesz, żeby auto jeździło bez problemów z sensownym zużyciem LPG to do tego silnika TYLKO wtrysk sekwencyjny (oczywiście faza lotna).

 

Ale to do mnie skierowane, czy do woyti'ego ??

 

Bo jeśli do mnie - to nie rozumiem o co Ci chodzi??

W moim silniku M43 istalka jest założona zwykła (sonda L) typu BRC z parownikiem Lovato i zachowuje się ona całkiem przyzwoicie...

Kiedyś już pisałem o zurzyciu 9,5 - 11 l gazu / 100km (trasa - miasto)

W firmie nagaz zainstalowałem już 4 samochody

Poloneza, Espero, BMW 750 i teraz BMW 316 (tak naprawdę to w 750 naprawiałem uszkodzoną instalację LPG a w 316 to robiłem upgrade systemu LPG - zmieniłem parownik z BRC na Lovato - i po tej czynności auto chodzi na gazie tak jak na Pb ;)

Zapewne wtrysk jest lepszy... ale czytając ostatnio forum usłyszałem ,że i wtrysk źle założony strzela...

 

To było oczywicie do woyti'ego.

 

Natomiast trzeba baaardzo skaszanić wtrysk, żeby strzelał, tylko, że wtedy praktycznie auto nie będzie chciało jechać. Ogólnie producenci instalacji nie biorš w ogóle pod uwagę takiej możliwoci. Jeżeli masz w takim silniku starszš generację i działa bez zarzutu - gratuluję, trafiłe... Natomiast ogólnie rzecz ujmujšc (i pomijajšc, że na forum to było i jest :) ) wtrysk jest mniej kłopotliwy, pewniejszy i na dzień dzisiejszy jeżeli założy go kto, kto ma o tym pojęcie, to nie zauważysz, czy jedziesz na Pb, czy na LPG.

Dobrze wyregulowana instalacja starszej generacji też nie powinna strzelać, ale... niestety tego tak na prawdę (teoretycznie) nie da się tak ustawić, a ponadto regulacje trzeba przeprowadzać co jaki czas.

Kai
Opublikowano

oczywiście zgadza się...

ale płacic 4 kPLN za wtrysk do wiekowego auta.. którym zamierzasz przejechać 4 lata jest ekonomicznie "bez sensu".. :)

Co do moich autek.. to akurat takie miałem instalacje...

Do 750 chciałem założyć wtrysk (chcieli 12 kPLN) - zdecydowałem się, ale po miesiącu pracy nad tym wtryskiem się poddali (pisałem o tym)... a instalacja II generacji założona w 1 dzień działa bez problemu i całkiem nieźle samochód jeździ...

Co do 316 - to tam już był gaz jak kupiłem... tyle, że trochę się nie dało ustawić i stąd ta wymiana parownika...

 

Te moje posty mają tylko na celu wskazanie INSTALATORA a nie rodzaju instalacji... Wiem, ze Stefanowski nie partoli roboty (co udało mi sie zaobserwować u innych fachmanów)...

M.

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
ja mam zwykła instalacje z parownikiem - na poczatku iałem "oczywiscie" zle wyregulowana, a w zasadzie w ogóle nie była wyregukowana, poza tym brakowało tak podstawowych :evil: rzeczy ja cibandów, węże były cienkiej jakości, itp, szczerze - szkoda gadac - ale to juz mam za soba i juz nawet nie pamietam. potem instalke przejrzał dobry instalator, który zaklada gaz do bmw i jezdze od tego czasu bezproblemowo, na trasie pali 9 l, po miescie 11 - 12 l. i jestem zadowolony. :)
!!! biało-niebieska szachownica !!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oczywiście zgadza się...

ale płacic 4 kPLN za wtrysk do wiekowego auta.. którym zamierzasz przejechać 4 lata jest ekonomicznie "bez sensu".. :)

Co do moich autek.. to akurat takie miałem instalacje...

Do 750 chciałem założyć wtrysk (chcieli 12 kPLN) - zdecydowałem się, ale po miesiącu pracy nad tym wtryskiem się poddali (pisałem o tym)... a instalacja II generacji założona w 1 dzień działa bez problemu i całkiem nieźle samochód jeździ...

Co do 316 - to tam już był gaz jak kupiłem... tyle, że trochę się nie dało ustawić i stąd ta wymiana parownika...

 

Te moje posty mają tylko na celu wskazanie INSTALATORA a nie rodzaju instalacji... Wiem, ze Stefanowski nie partoli roboty (co udało mi sie zaobserwować u innych fachmanów)...

M.

 

Zgadza się, natomiast 750 to inna rozmowa, 12 garów, sam koszt osprzętu do tego jest duży.

 

A sprawa poważnego instalatora z wiedzš i dowiadczeniem to priorytet!

Sam miałem problemy, pierwszš instalację niestety warsztat musiał zdemontować, bo sobie nie poradzili. Pojechałem do innego (nawet nie piszę gdzie, bo to nie Wasze miasto) i... auto chodzi rewelacyjnie.

Co do opłacalnoci, to policzyłem, że moja zwróci się po około 25Mm, a jestem włanie po niecałym roku w połowie tego przebiegu :) Z mojej strony jednak warto, nawet jeżeli pojeżdżę tym autem 4 lata.

 

A ponadto na sprawę LPG patrzę nie tak, że jeżdżę taniej, ale że za te same pienišdze zajadę dwa razy dalej :)

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.