Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jchalem dzis do domu jakies 120km/h i nagle widze pali sie clapka od temp na czerwono, zatrzymalem auto i otworzylem maske. mojemu zdziwieniu wywalony zbiorniczek plynu chlodzacego ten obok chlodnicy(brak jakies blaszki pewnie przyczyna jedna z wielu) auto ostyglo i po popraiweniu i dolaniu plynu wrocilem do domu. niestety teraz po przejechaniu 2-3km auto podobne problemy, bulgocze plyn w tym zbiorniczku wyrownawczym i dymi sie sie z zaworka obok na chlodnicy (krzyzakowy) i oczywiscie wskazowka pokazuje temperature ze wzrasta, domyslam sie ze uszczelka pod glowica, cisnienie z tlokow sie dostaje do obiegu plynu, nie wiem co robic, prosze o jakies podpowiedziu ile mnie wyniesie takawymiana uszczelki i ile to zajmie czasu, pozdrawiam
Opublikowano
ale skoro sie zagrzal siulnik a uszczelka byla lipna, znajomy ogladal ostatnio mi silnik i powiedzial ze w wakacje zebym wymienial i dzis jak sie zagotowal to pewnie walnela, a co ma do tego wisco to nie wiem podliczyli mie na 700zl wymiana tej usczelki i planowanie lowicy i jakeis pierdoly ale to tak telefonicznie zalatwilem i moze jakies sugestie czy cos oprocz uszczelki moglo byc tego przyczyna zebym od razu naprawil co tzreba
Opublikowano
mi tez sie krecilo. To nie znaczy ze dziala w 100 % Jesli zatrzymasz go reka ale bardzo delikatnie,nawet palcem masz walniete. Jesli zatrzymasz a czujesz opor to dziala.
B M W
Opublikowano
Kolego mam pytanie ? Czy poszedł ci siwy dym z rury wydechowej tak ze stylu było siwo.?Bo ja tak kiedyś miałem (poszła uszczelka pod głowica wtedy) :cry2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Od samej padniętej uszczelki nie będzie Ci się silnik zagrzewał, od spalania płynu chłodniczego temperatura nie wzrasta, oczywiście, jak spadnie poziom płynu, to musi się zagrzać silnik. Miałem padniętą uszczelkę w innym aucie, to pod koniec jej żywota biały dym był z rury i to konkretny, ale jak się trzymało płyn chłodnicy na full to temperatura silnika była normalna, czyli jeśli dolałeś płynu do pełna i dalej tak jest, to koledzy wcześniej dobrze piszą, wisco padło, albo termostat nie otwiera dużego obiegu i płyn nie przechodzi przez chłodnicę.
Opublikowano
A ja ci kolego powiem tak.Masz problem.Bo teoretycznie to wszystko mogło paść .Jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz.Mechanior jak moją rozbierał to siwe włosy dostałem jak zobaczyłem ceny w Oryginalnych Częściach :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

jzu autko dzis o 12 oddalem a po 18odebralem:D wymieniiony termosdtat, pompa wody i chlodnica, tylko tyle zrobili a wyjeli mi jeszcze wentylator od klimy bo i tak mam przewody rozwalone, koszt 800zl (w tym oprocz czesci i robocizny doplata ze dzis zrobione inaczej czekalbym 3-4dni a ja nei mam tyle czasu niestety), pozdrawiam

p.s. ale zepsula sie lampka od swiatel "dlugich" pewnie sie cos przepalilo ale to juz rano zerkne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.