Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlasnie wyczytalem na pewnym forum cabrio iz E30 cabrio ma pewna wade.Do rzeczy,oto cytat:

"Pierwsza i najważniejsza przypadłość, która dyskwalifikowała z miejsca niemal wszystie to pękające nadwozie. Pęka ono w miejscu łączenia się progów z tylnim błotnikiem, zaraz jak kończą się drzwi. Narazie widziałem tylko jedną bez tej wady, która była świeżo po lakierowaniu" :jawdrop:

 

Czy jest to mozliwe zeby ta wada dotykala praktycznie kazdy egzemplarz?Wedlug autora tego tekstu mozna sie przed tym ustrzec tylko jezeli auto nigdy nie widzialo obnizonego zawieszenia ani felgi w rozmiarze 17 cali.Z tego pierwszego moglbym zrezygnowac jednak odpowiednio duza felga w tym aucie dodaje mu charakteru.Czy ktos moze cos powiedziec w tym temacie?Mam nadzieje,ze nie jest to prawda!!!

Opublikowano
Te BBSy są niestety tylko kultowe i to dla fanów marki, bo dla przeciętnego widza wyglądają jak wyciągnięte z garażu dziadka. Z resztą razem z E30 :D

Chyba będziesz musiał zmienić zdanie:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images34.fotosik.pl/118/0e634ab762464204.jpg

 

Może i kwestia gustu, ale przy takim cabrio, to E36 wygląda jak bryka młodego wieśniaka spod remizy :P Po prostu klasa sama w sobie.

 

Nie dostrzegasz różnicy pomiedzy tymi felgami z powyższego zdjęcia a poniższymi? Te powyższe chętnie bym sobie nawet do E39 założył, są ekstra.

http://img246.imageshack.us/img246/3279/bema3ls0.jpg

Dla mnie to jest takie porównanie jak E30 i E34. Oba BMW, oba bardzo podobne w kształcie nadwozia i oba itd. ale... no właśnie bez sensu.

 

Co do porównania E30 i E36 to też jest kiepski pomysł, choć jestem przekonany, iż gdyby podobne felgi założyć do wypicowanego E36 cabrioleta i obniżyć to E30 raczej wyglądałoby jak fura Stasia z Przechlewa a nie odwrotnie.

http://img150.imageshack.us/img150/5657/bema1jm6.jpg

Z resztą dla mnie osobiście oba te modele to juz przeżytek, oba skażone wieśniactwem i niestety garstka ludzi zgromadzonych wokół tego Forum nic nie zmieni... Z tym, że E30 to juz niestety tylko klasyk, atrakcyjne auto dla pasjonatów i fanów marki, dla innych przestarzały rzęch z epoki gierkowskiej a E36 to jakby nie było wciąż popularne auto na naszych drogach, a po odpowiednim tunningu może się nawet podobać.

Opublikowano
Jedne i drugie to BBS RS. Tylko ze w różnych rozmiarach.

 

Bravo :clap: Jak na to wpadłeś? Zapomniałeś jeszcze o polerce tych większych... :cool2:

Opublikowano
Nie dostrzegasz różnicy pomiedzy tymi felgami z powyższego zdjęcia a poniższymi? Te powyższe chętnie bym sobie nawet do E39 założył, są ekstra.
<-- Co to znaczy, wytłumacz jak 6-escio latkowi.

 

Zaczynasz mnie irytować. Wytłumacz o co Ci chodzi ? Szukasz dziury w całym czy koniecznie chcesz udowodnić ze E30 to wóz dla wieśniaków ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Nie dostrzegasz różnicy pomiedzy tymi felgami z powyższego zdjęcia a poniższymi? Te powyższe chętnie bym sobie nawet do E39 założył, są ekstra.
<-- Co to znaczy, wytłumacz jak 6-escio latkowi.

 

Zaczynasz mnie irytować. Wytłumacz o co Ci chodzi ? Szukasz dziury w całym czy koniecznie chcesz udowodnić ze E30 to wóz dla wieśniaków ?

 

Najprostszym sposobem tłumacząc chodzi o to, że ktoś przedstawił bodajże 17-calowe (nie jestem w stanie ocenić po zdjęciu) BBS RS po polerce twierdząc, że widząc je miałbym zmienić zdanie na temat tych dziadkowych 15-nastek BBS RS na czarnej E30 Cabrio. Chodziło mi o to, że te BBSy ze srebrnej E30 Cabrio założyłbym chętnie nawet do E39, wspaniale wyglądają. Ale co do nich mają te 15-nastki oprócz tego, że to ta sama firma i wzór? Po prostu są to jakby nie było inne felgi i stąd zapytałem czy między nimi nie widzisz różnicy. I nie irytuj się tak, to tylko net. :nienie: :cool2:

Opublikowano

BBS RS, obojetnie w jakim rozmiarze , to rarytas. Powiem wiecej, 17-sto calową łatwo kupić , ma rozstaw 5x120 dlatego trzeba założyc dystans do E30. Nie każdy chce taką rzeźbę. O wiele trudniej kupić 15-stkę, wyremonotwać, założyc szersze ranty. taki komplet felg moze i kosztowac z 3500 PLN. Hitem jest BBS RS 16 cali 4x100 (np z E30 M3). Miałem E30 3 lata i nigdy nie udało mi sie zapolować na taką felge w Polsce. W Niemczech kosztuje kosztuje majątek.

 

Zresztą nie ma tematu, kolega zajmujacy sie BBS'ami juz kupił felgi z tego cabrio.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
To czy coś trudniej kupić czy łatwiej, co jest uważane za rarytas wśród pasjonatów a co nie to kwestia indywidualna. Ja oceniam je z perspektywy nie pasjonata, lecz kogos kto pasjonuje się tunningiem i dla mnie taka 15-nastka czy nawet 16-nastka to zupełnie nic specjalnego. 17-nastka i większe, polerowane to zupełnie inna bajka. Kwestia gustu.
Opublikowano
No tak i dlatego ta przepychanka nie ma sensu. Każdy pasjonat, który kupuje/posiada E30 CABRIO, wie, że tuningowanie tego auta to pewnego rodzaju heretyzm.
"... Jednością Silni, Rozumni Szałem... "
Opublikowano
No tak i dlatego ta przepychanka nie ma sensu. Każdy pasjonat, który kupuje/posiada E30 CABRIO, wie, że tuningowanie tego auta to pewnego rodzaju heretyzm.

 

Już mi sie wydawało że coś sie zmieniło.....

 

Koledze Combi polecam: http://www.e30.de/classic/

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
No tak i dlatego ta przepychanka nie ma sensu. Każdy pasjonat, który kupuje/posiada E30 CABRIO, wie, że tuningowanie tego auta to pewnego rodzaju heretyzm.

Już mi sie wydawało że coś sie zmieniło.....

Koledze Combi polecam: http://www.e30.de/classic/

 

Rozumiem Twój sentyment do E30 w końcu byłeś jego zadowolonym użytkownikiem przez kilka lat. Ja jednak nie mogę być w tej kwestii sentymentalny (nigdy nie chciałem mieć E30 i nie będę juz zapewne miał), nie jestem pasjonatem tego typu modeli, więc nie pozostaje mi nic innego jak pisać to co napisałem powyżej. Pozdro. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.