Skocz do zawartości

530d 2002 - Informacja komputera o wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dwa dni temu zadałem pytanie o immobilizer, ponieważ samochód nie chciał mi zapalić. Gdy wróciłem z pracy, ponownie próbowałem odpalić auto i dalej nic. Siedząc w aucie przy przekręconej stacyjce i gotowym silniku do odpalenia, zastanawiałem się co może być przyczyną, gdy nagle usłyszałem dźwięk jakby startującego silniczka elektrycznego. Bardzo charakterystyczne ciche buczenie, które pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Zna to każdy, mający tego typu auto. I po tym dźwięku, przy próbie odpalenia, silnik wystartował bez problemu. I wszystko było by pięknie, gdyby nie fakt, że jadąc następnego dnia, nagle silnik zgasł i pojawiła się informacja w komputerze: "FUEL INJECTION SYSTEM" Jednym słowem, problem z wtryskiem. Tylko jaki? Czy ktoś miał może podobnie i jest w stanie po tym co opisałem, podpowiedzieć, co konkretnie padło? Wtryski, pompa, czy może jeszcze coś? Dziś wieczorem auto będzie podpięte pod komputer i pewnie się wyjaśni, ale do tego czasu chętnie poznałbym opinie innych użytkowników. Pozdrawiam.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Pompa?
Opublikowano
podobny objaw spotkalem sie w X5 3,0d i problem polegal na brudzie na czujniku cienienia na listwie glownej
Opublikowano

Witam, miałem ten sam problem w mojej 530d ( przypadkiem nie pokazało się to niedługo po tankowaniu ? max 50 km ? ) i to była wina paliwa i choć tylko tankowałem na orlenie to problem sie pojawił, objawia sie też tym że auto traci moc ( przełącza się w tryb awaryjny ) myślałem wówczas też o przepływomierzu, teraz leje głównie Shell V-Power Diesel i jest wszystko OK. Kiedyś gdzieś Sam to przeczytałem na Forum.

 

Pozdrawiam Kamil

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Witam, miałem ten sam problem w mojej 530d ( przypadkiem nie pokazało się to niedługo po tankowaniu ? max 50 km ? ) i to była wina paliwa i choć tylko tankowałem na orlenie to problem sie pojawił, objawia sie też tym że auto traci moc ( przełącza się w tryb awaryjny ) myślałem wówczas też o przepływomierzu, teraz leje głównie Shell V-Power Diesel i jest wszystko OK. Kiedyś gdzieś Sam to przeczytałem na Forum.

 

Pozdrawiam Kamil

 

Ja miałem ten komunikat po zatankowaniu w stacji Auchan.....

ale to jeszcze nic nie znaczy bo wystąpi on z każdym problemem instalacji paliwowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.