Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy naciśnięciu max pedału gazu, skrzynia redukuje bieg na niższy i wciska Cię w fotel że aż miło, przynajmniej u mnie :) Dobre np. przy wyprzedzaniu itd.
Opublikowano
Przy naciśnięciu max pedału gazu, skrzynia redukuje bieg na niższy i wciska Cię w fotel

Dodam tylko że to ma miejsce w automacie :)

Opublikowano
Przy naciśnięciu max pedału gazu, skrzynia redukuje bieg na niższy i wciska Cię w fotel

Dodam tylko że to ma miejsce w automacie :)

hehe w manualu tez jest , sam redukujesz i Cię wciska w fotel

:twisted:

a wracajac do tematu to faktycznie polega to na redukcji biegu, auto wkreca się na obroty no i jedziesz :8)

Opublikowano

Ponoc unikatem jest to, ze w BMW zrzuca o 2 biegi, jezeli moze oczywiscie zrobic to tak, by nie przekrecic silnika. Mowie ponoc, bo dla mnie to standard :D Ale fakt, w 740 wcisniecie pedalu az za charakterystyczny punkt, taki wyczuwalny jak wciskowy wylacznik uruchamia "kick-down", czyli źrodło szerokiego usmiechu na twarzy. Uwaga na mokrym, hehe, ja nie mialem ASC, wiec bywalo wesolo.

 

Dodatkowo wylacznik ten odpowiedzialny jest za inne zachowanie skrzyni przy ruszaniu, jak wcisniesz do dechy i trzymasz za "kickiem" to skrzynia ciagnia na maxa, do czerwonego pola, az do odcinki. A normalnie zaleznie od ustawinia S (okolo 2500) lub E (okolo 1500 obrotow). Przynajmniej tak mielem w E32, co wymyslili teraz nie wiem.

 

Co do machania mieszadlem, jakos sie nie umiem wyrobic rownie szybko i gladko jak sprawna skrzynia auto, w BMW oczywiscie.

(OO=[][]=OO)
Opublikowano
Wszyscy piszą o 3, 7 , a pytanie dotyczyło E60. Jak to działa w e60? Jedno słowo: zaje.....cie. Kilka słów: podczas jazdy(niezależnie od prędkości) wciskam szybko do "dechy" i wtedy wszystko wciskane jest w fotel - aż mi sie "zmarszczki" prostuja. :modlitwa:

 

Nie rozumiem, a czym w działaniu różni się KickDown w E60 od tego w 7 lub 3???

Opublikowano
Prawdopodobnie tym , ze moze miec zmienione czasy reakcji, inne charakterystyki no i zapewne inna skrzynia ale suma sumarum chodzi o jedno i to samo ;)

 

No tak, ale ja mówiłem o działaniu a ono jest identyczne, bo jest to na tej samej zasadzie.

Opublikowano

Po wciśnięciu kickdownu nie redukuje biegu o niższy, tylko do najniższego jaki może być. Np. przy prędkości około 100 km/h, wrzuci Ci dwójkę. Przy 150 km/h wrzuci trójkę itp.

Tak jak ktoś wspominał, to przy przyspieszaniu zawsze silnik będzie wyciągał maksymalne obroty.

Przy trybie ręcznym, jeżeli wciśniesz gaz na maxa, ale bez kickdowna, to możesz poczuć działanie ogranicznika obrotów. Natomiast przy wciśniętym kickdownie w trybie ręcznym i tak sam automat będzie zmieniał biegi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.