Skocz do zawartości

bmw e 34 2.0 24v mam problem z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bmw e 34 2.0 24v mam problem z silnikiem . Problem jest taki silnik zacął mi chodzić na cztery świece i zaczął mi kuleć nie chodzi równo może mi ktoś pomoże co to może być chodzi na 1,2,3i6 świecę nie chodzą dwie świece 4i5.Pozdrawiam i proszę o pomoc

,,chipel" :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego cewki do sprawdzenia na dzień dobry. radze jechać i podpiąć pod komputer. powinno coś wskazać. pozdrawiam :)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
zawsze mozesz zamienic cewki z dzialajacymi cylindrami, moze masz zuzyta uszczelke pod deklem i swieca plywa w oleju i jest przebicie do masy?
Opublikowano

odessij strzykawka i zobacz czy bedzie pracowal poprawnie. - tylko zdemontuj kazda z cewek i wymyj beznyna ekstrakcyjna - delikatnie zeby gumy nie uszkodzic na fajkach bo w kontakcie z olejem twardnieje i kruszy sie jak wafelek.

 

do wymiany masz uszczelke pod deklem - ona jest razem z okularami pod swiece.

 

http://moto.allegro.pl/item300646459_uszczelka_pokrywy_zaworow_bmw_e36_e34.html

 

nowa poloz na silikonie,tylko pamietaj ze jest roznica w uszczelce, w zaleznosci czy masz vanosa czy nie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się z kolegą flash, ale zrób to wszystko z pominięciem silikony wspomnianego na końcu... wytrzyma dłużej.

 

A łączniki między cewką a świecą (fajki) też można nowe kupić, jak są stare lub poniszczone.

Kai
Opublikowano

ja zrobilem tak, kupilem nowa uszczelke, kupilen nowe wszystkie podkladki i gumki pod sruby - 15 sztuk, przepolerowalem powierzchnie ktora dolega do uszczelki - bo zlota farba sie luszczyla, poskladalem i .... dalej cieklo, wiec rozebralem, posmarowalem silikonem, poczekalem 30minut az zaczal tezec,i skrecilem, do dzisiaj ani kropla sie nie przedostala. dlatego wspomnialem o silikonie.

 

jak sciagniesz dekiel to zedrzyj zlota farbe, bo potraafi odlazic i olej przeciska sie miedzy deklem a lakierem pomimo ze uszzcelka dolega prawidlowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

flash, z mojego doświadczenia natomiast wynika, że każda uszczelka położona na silokon poleci szybciej. Tak miałem do czasu, jak kupiłem droższe uszelki i zostały wsadzone bez silokonu - amen. Żadnego przecieku do dzisiaj. Nie wiem, od czego to zależy.

 

A odnośnie farby to tak - warto to przepolerować.

Kai
Opublikowano

kai, kupilem najdrozsza uszczelke jaka byla dostepna - cos kolo 170zl, za gumki w aso zaplacilem cos kolo 5zl za sztuke i lalo. skleilem na silikonie i dodatkowo dalem podkladki metalowe podsrube dociskajaca gumki.

po prostu trzeba nalozyc silikon i poczekac az stezeje, zrobi sie prawie guma i dopiero skrecac, jak skrecisz od razu to fakt, czesc ci wypcha i nie bedzie dobrze kontaktowalo po jakims czasie.

chyba ze za duzo zeszlifowalem razem z farba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.