Skocz do zawartości

Nie zapala - kolejny temat, inne objawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Nie mogę uruchomić samochodu. Pompa ine dostaje prądu i nie ma iskry. Przekaźniki dobre ( biały główny i pomarańczowy od pompy ) Na bezpieczniku od pompy nie ma prądu, Po podaniu napięcia na bezpiecznik, pompa pracuje ale samochód nadal nie odpala... Jest po drodze coś jeszcze co może odcinać iskrę i pompę? Plus na cewce jest. Mam co prawda pewne wątpliwości co do samej iskry, wsadziłem do fajki mały śrubokręt i położyłem na deklu, iskry nie było, trzymając za kabel też jej nie czułem. Czy takie sprawdzenie jest miarodajne, czy trzeba sprawdzić przy użyciu świecy? Jest jeszcze alarm i instalacja gazowa... W papierach od alarmu napisane, że odcina tylko pompe, nie ma nic o zapłonie, więc chyba nie bardzo. Instalacja gazowa? ( Zavoli II gen ) Co moe odciąć te dwie rzeczy? Troche wymiękam.... Problem pojawił się nagle, najpierw samochód odpalał, ale trzeba było trochę pokręcić, włączać i wyłączać zapłon itp. Z czasem było coraz trudniej, aż w końcu zmarł na dobre.

Opublikowano

hej,

 

miałem podobny problem ostatnio, brak iskry na przewodach.

 

na głównym kablu od cewki prąd był, sprawdzałem z świecą. natomiast na przewodach do poszczególnych cylindrów już nie było albo był bardzo słaby.

 

usterkę usunołem rozbierając kopułkę i czyszcząc ją, aczkolwiek okazało się później że mam padnięte wtryski.

 

objawy:

 

- auto na początku bardzo trudno odpalało i nierowno pracowało

- nagle zgasło i niechciało odpalić

- zalane świece (złamałem 3 klucze na 5 i 6 cylindrze)

- na odkręconych swiecach kręciłem rozrusznikiem i widziałem jaką ogromną ilość paliwa podawł

 

może Ci to coś pomoże

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

Kiedyś zalałem syfiaste paliwo na stacji,,,,

pojezdziłem jeden dzień ,,, na 2 przejechałem jakieś 500m do sklepu a na 3 dień już nie odpaliło...

i tak zostało sobie stać pod domem przez 3 misiace,,, :mrgreen:

 

Po 3 misiącach zapałałem chęcią pojezdzić troche autkiem i wpadłem na pomysł wykręcenia jednej świecy,,, okazało się że są całkiem zaklejone syfem :( ,,,

Oczyściłem je szczotką drucianą,,,zaledwie 8 z 12 i autko zapaliło na dotyk

 

Możesz mieć podobny problem ,, to co pisze NirWana też jest całkiem realne

powodzeia

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Dzięki Panowie, ale to raczej nie to, problem jest w tym, że pompa jest odcięta a nie, że daje za dużo, lub paliwo złej jakości. Ma ktoś jakąś wiedzę na temat alarmów? Mam Prestige, może ktoś wie, gdzie zwykle (bo pewnie jest to mniej więcej typowe) montażyści odcinają np pompę lub zapłon? Nie działają te dwa układy. W dniu finalnego unieruchomienia samochodu, miałem jeszcze problem z obrotrami, zdarzało im się nagle, bez przyczyny gwałtownie podskoczyć, tak ze dwa razy pod rząd, potem auto nagle gasło, ale dało się uruchomić. Obstawiałem klapę p/wybuchową, która ciężko chodziła, więc ją wyjąłem. Nie miałem niestety opcji sprawdzenia, czy to była faktyczna przyczyna, bo wóz zmarł. Nie mam koncepcji. Może są dwie przyczyny na raz... nie wiem już sam. Jak sprawdzić czujnik położenia wału?
Opublikowano
Dziś w końcu zabrałem się za robotę. Czujnik położenia wału walnięty ale to nie koniec. Jaką oporność powinien mieć czujnik na kablu w/n? Jakie napięcie ma podawać na niego komp? Problem jest gdzieś w tym rejonie, tylko jeszcze go nie zlokalizowałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.