Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam mały problem z moja e46.

 

Problem jest tego typu iż przy wrzuceniu jedynki , puszczam sprzęgło i jest lekkie "puk" dobiegające z tyłu samochodu.

Jade na jedynce , przyhamuje ,ruszam na jedynce(nie ma już puk) wszystko jest OK.

Dalej...

Wrzucam jedynkę ruszam jest puk, zatrzymuje sie wrzucam wsteczny , ruszam jest puk, wrzucam jedynkę ruszam jest puk , przychamuje ruszam (nie ma już puk). Dzieje się to tylko przy obciążeniu tzn.

jak stoi samochod na podnośniku jest dobrze jak stoi na kanale jest "puk"

 

Strasznie dziwne,

Dzisiaj byłem u Pawła na mineralnej patrzyliśmy całe zawieszenie.

Wymieniłem Poduszkę dyfra i na wszelki wypadek przegub elastyczny wału. Wyjeliśmy dyfer , dyfer super stan -zero luzów. Wał tak samo.

Wszystkie tuleje metalowo gumowe potrzymujące dyfer są OK.

Wiec nie wiem co to może być. Jak mieliście podobne doswiadczenia proszę o pomoc. Jest to dośc irytujące mnie zjawisko. Szukałem na forum i wszystkie opcje wykorzystałem i nic.

Czekam na wasze opinie.

Pozdrawiam

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano

Niech kolega zrobi tak:

Jadac na jedynce (auto ma sie toczyc) wcisnac sprzeglo i wrzucic dwojke, nastepnie jedynke, (zaznaczam ze auto ma sie toczyc! okolo 10kmh), jesli takie stukniecie wystapi to jest to normaly objaw kumulacji luzów na wale napedowym (ten sam efekt bedzie np przy raptownym puszczeniu gazu na piatce przy wyzszych predkosciach). Mozna z tym walczyc ale trzeba zajac sie gruntownym remontem wału. Tyle z mojego doswiadczenia. Pozdr

Xdrive

Koder

Opublikowano

własnie miałem obiekcje co do wału. Na końcu wału jest jak gdyby tzw jabłko i tam jest luz, ruszając w lewo w prawo .

Tak musi być? Da sie jakoś to naprawic czy kupowac nowy wał.

Na krzyżaku luz nie wystepuje.

 

P.s Juto rano sprawdze jak kolega e46 mówi i dam znać.

 

Pozdrawiam

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano
U mnie jest to samo. strasznie mnie to denerwuje! Mój mechanik mówi ze tak ma być , ze to zjawisko tłumienia które ma miejsce na łaczniku wału. Nie wystepuje to ponoć w m3 bo podobno tam łacznik wału jest zrobiony z metalu (caly).
Przeciwnik SERII.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie tez tak jest ale to nie dobiega z tylu, jak siedzialem w aucie myslalem ze z tyłu, byłem u znajomych mechaników i okazało się że to na wyjściu ze skrzyni. Zero luzów na łącznikach wału, łożysku, półosiach itp. Stwierdzili, że to normalny luz, który musi być co by się wszystko nie pozwoliło przy ruszaniu.
Krzysztof
Opublikowano
U mnie tez tak jest ale to nie dobiega z tylu, jak siedzialem w aucie myslalem ze z tyłu, byłem u znajomych mechaników i okazało się że to na wyjściu ze skrzyni. Zero luzów na łącznikach wału, łożysku, półosiach itp. Stwierdzili, że to normalny luz, który musi być co by się wszystko nie pozwoliło przy ruszaniu.

 

Witam!

W każdym badz razie nie powinno byc takiego luzu.

Jutro jade do Pawła na mineralna dawniej KSR motorsport.

Zostały dwie rzeczy koncówka wału tzw gdzybek lub połosie.

Nic wiecej nie pozostaje. Bede wymieniał wszystko po kolei aż znajde ogniwo puków. Bede inforamował was.

Pozdrawiam

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.