Skocz do zawartości

POMOCY MAM PROBLEM Z RUSZANIEM W AUTOMACIE 525TDs


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM JESTEM POSIADACZEM BMW 525TDs AUTOMATU Z 1994r.ALE MAM PROBLEMIK MIANOWICIE DZIEJE MI SIĘ COŚ TAKIEGO JAK ODPALAM RANO AUTO NA ZIMNYM ZILNIKU TO MUSZĘ CZEKAĆ AŻ SIĘ SILNIK ZAGRZEJE BO NIE CHCĘ W OGÓLE WCHODZIĆ NA OBROTY ANI RUSZYĆ PROSZĘ O POMOC MOŻĘ KTOŚ Z WAS SPOTKAŁ SIĘ Z CZYMŚ TAKIM Z GÓRY DZIĘKUJE :wink:
Opublikowano

witam

 

miałem taki sam objaw w moim TDSie auto po nocy nie reagowało na pedał gazu. sprawe rozwiązałem szybko i skutecznie podjechałem do mechanika opowiedziałem co sie dzieje a on odkręcił górną część pompy wtryskowej poruszał przygazował pare razy i przykrecił spowrotem skasował 20zł a auto zaczeło ochoczo reagować na gaz. stało mi sie to po wymianie oringu w pompie podejrzewam ze nie została ona dobrze ustawiona czy coś w tym stylu.

Opublikowano

Ja rowniez dolaczam sie do pytania. Mam taka sytuacje: na zimnym silniku auto normalnie wkreca sie na obroty na biegu jalawym, po zalaczeniu na D niestety przez pierwsze kilka minut jazdy nie moze osiagnac pelnej mocy (bez roznicy na tryb pracy skrzyni S, E, *), trzeba mocno wciskac gaz zeby zlapala obroty. Jak sie tylko przejedzie jakies z 3 minuty, wszystko zaczyna normalnie dzialac.

 

Dodatkowo mam taki problem, ze dopuki silnik sie w pelni nie nagrzeje slychac taki dzwiek, jakby sie jakas ciecz przelewala, ale nie jestem w stanie zlokalizowac miejsca, a w czasie jazdy na zimnym dochodzi jeszcze gluchy dzwiek, jakby wycie przy ok. 2500-3000 obr, ktore ustaje na goracym motorze.

 

Troche sie tego zebralo, ale jestem nowym posiadaczem BMW, a lubie miec porzadek z autkiem.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam.

Miłem idetyczny problem z E34 93r aut..

Okazało się, że wtyczka od pompy jest źle dokręcona.

Odkręciłem wtyczkę, wyczyściłem ja płynem do czyszczenia styków i po dokręceniu problem zniknoł.

Wcześniej sprawdzałem potencjometr pedału gazu przekładając go do omegi (łatwy dostęp, wystarczy zamienić wtyczki)

wyczyściłem też sterownik pompy ( chyba tak to się nazywa) , odkręciłem dekiel i tym samym płynem którym czyściłem wtyczkę, oczyściłem scieżkę po której poruszają sie blaszki, ale bardzo delikatnie żeby nic nie uszkodzić.

Miałem spokuj dwa lata, paliwo olej filtry i do przodu, aż tu naglę któregoś dnia pękła mi głowica i dobre sie skończyło.

Koszt naprawy wyniósł 4200 :mad2:

Pozdrawiam.

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam.

Miłem idetyczny problem z E34 93r aut..

Okazało się, że wtyczka od pompy jest źle dokręcona.

Odkręciłem wtyczkę, wyczyściłem ja płynem do czyszczenia styków i po dokręceniu problem zniknoł.

Wcześniej sprawdzałem potencjometr pedału gazu przekładając go do omegi (łatwy dostęp, wystarczy zamienić wtyczki)

wyczyściłem też sterownik pompy ( chyba tak to się nazywa) , odkręciłem dekiel i tym samym płynem którym czyściłem wtyczkę, oczyściłem scieżkę po której poruszają sie blaszki, ale bardzo delikatnie żeby nic nie uszkodzić.

Miałem spokuj dwa lata, paliwo olej filtry i do przodu, aż tu naglę któregoś dnia pękła mi głowica i dobre sie skończyło.

Koszt naprawy wyniósł 4200 :mad2:

Pozdrawiam.

003.jpg
Opublikowano
WITAM JESTEM POSIADACZEM BMW 525TDs AUTOMATU Z 1994r.ALE MAM PROBLEMIK MIANOWICIE DZIEJE MI SIĘ COŚ TAKIEGO JAK ODPALAM RANO AUTO NA ZIMNYM ZILNIKU TO MUSZĘ CZEKAĆ AŻ SIĘ SILNIK ZAGRZEJE BO NIE CHCĘ W OGÓLE WCHODZIĆ NA OBROTY ANI RUSZYĆ PROSZĘ O POMOC MOŻĘ KTOŚ Z WAS SPOTKAŁ SIĘ Z CZYMŚ TAKIM Z GÓRY DZIĘKUJE :wink:

Z tego co ja widze to narazie masz problem z uzywaniem CAPS LOCK

na volta core el can na volta core el lievore

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.