Skocz do zawartości

Czy można w 525 tds podregulowac pompe by dac jej mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej wszyscy wczoraj pisałem o automatycznej skrzyni biegów aby się dowiedzieć czy elektronika ma wpływ na prawidłowe działanie skrzyni biegów. I okazało się ze ma wpływ ponieważ jest elektronicznie sterowana tak się dziś dowiedziałem u gościa który to zajmuje sie właśnie zbijaniem błędów programem komputerowym np w bmw.I co okazało się że elektronika w mym tds-ie gra jak trzeba wcześniej sprawdzałem prawidłowe działanie skrzyni automatycznej w warsztacie gdzie zajmują się tylko automatami i w sumie okazało się ze siedzi mi pompa która to ma bardzo dziwne objawy. A chodzi o to że na N i na P SILNIK NA WOLNYCH OBROTACH PRACUJE OK zimny czy ciepły pali na dotyk lecz gdy przyjdzie do wrzucenia biegu którego kol wiek na wolnych obrotach silnika z wciśniętym pedałem hamulca silnik zdycha. A wygląda to tak jak by mu troszkę czegoś brakowało więc stad moje pytanie do was czy można jakoś wysilić ręcznie pompę do lepszej wydajniejszej pracy czy też pompa jest do wymiany a może ktoś wie jeszcze o czymś czego ja nie wiem a mogło by pomóc . Czasami już mam dosyć trzeba się najeździć nadowiadywać ,można zwariować proszę pomóżcie pozdrawiam i dziękuje za rady z góry acha dla jasności sprawy rocznik mojej buni to 93.
Opublikowano

Hmm tdsik...

nie napisze ze to "pompa" bo mnie zlicznuja ;D

Calkiem mozliwe ze przy wrzucaniu biegu (wtedy silnik napotyka opor) nie potrafi utrzymac wyzszych obroow. Za to odpowiada nastawnik, ktory u Ciebie (do 94 rok) jest potencjometryczny, nie da sie go zregenerowac a przynajmniej jest to nieoplacalne!.

Skocz do dobrego pompiarza niech zobaczy (fachman moze pobawic sie nastawnikiem) jesli ruszy nastawnik o doslownie grubosci wlosa prawdopodobnie OD kabiny do przodu ayta (w tym kierunku) zwiekszy lekko obroty. Jesli wtedy autko nie bedzie gaslo, winny bedzie nastawnik.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Stawiam na nastawnik pompy.Tez mam TDSa automat i mialem to samo,nawet jak wlaczalem swiatla i dmuchawe to gasl.Ostatnio wykrecilem nastawnik i go wyczyscilem i jest ok. u mnie sie dalo bo mam 95r. i nastawnik jest indukcyjny.U ciebie jest starszy typ,mozna zwiekszyc dawke paliwa i podniesc predkosc wolnych obrotow i to pomoze.
Opublikowano
dzięki wam chłopaki za podpowiedzi ciekawe czy jakiś mechanior będzie potrafił ustawić mi ten nastawnik no ale chociaż wiem że podnieść już nie ma na czym.
Opublikowano
HEJ Ja w swoim TDS-e miałem nieszczelną pompe " normalka" cieszko palił na ciepłym po uszczelnieniu moja bunia buła troch słabsza więc pojechałem do fachowców u którzy mi robili była różnica w dawce paliwa 1 miligram teraz jest OK . Polecam robili mi chłopaki z DIESEL SRWISU z Olsztyna Super FACHURY :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.