Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Sobota to taki dzień, że mogę dokładniej przjrzeć się beti. Niepokojący zapch spowodował obserwację wycieków. Werdykt :think: = wycieka olej silnikowy- uszczelki kapy zaworów do wymiany oraz wycieki na wężu od wspomagania- źle trzymająca opaska.

Tu pojawia się problem: po odkręceniu wlewu zbirnika wspom. na miarce MIN przy ciepłym silniku. Można też zauważyć dużo osadu - mazi na ściankach zbiorniczka - widok marny :(

- czy istnieje sposób oceny jakości płynu wspomagania?

- dolać czy raczej wymienić płyn?

- jakie płyny zastosować?

Pytam na forum bo mechanicy mają skrajnie podzielone zdanie :duh: [podobnie jak przy temacie wymiany oleju skrzyni biegów]

Dodam, że auto E38 200 tyś.km NIVO,EDC, wspomaganie działa ok.

pozdro

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Witam, olej w spomaganiu też się zużywa.Ja po zakupie swojego auta powymieniałem wszystkie płyny i oleje.Wymień olej jeśli nie wiesz kiedy to robił poprzedni właściciel.Nie wiem jak jest napędzane NIVO (czy z pompy wspomagania) ale normalnie wchodzi około litr oleju ATF.A najlepiej jest odkręcić któryś z przewodów przy przekładni i pokręcić kierownicą,wtedy opóżnisz prawie cały układ.(nie wiem jak jest z NIVO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.