Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie Panowie.

Zamierzam zmienić bumę z Pb na O. Przyglądam sie dieselkom i widzę takie silniki jak w temacie, a nie podejrzewam żeby ten 2,5td był tym samym co 2,5 tds sprzed kilku lat. Jeśli ktoś może się wypowiedzieć to będę bardzo wdzięczny. Jaka jest trwałość, jakość i radocha z jazdy... Wiadomo że 3l idzie lepiej, ale może 2,5l wystarczy???

A może jednak zostać przy Pb? Widzę że ten 2,5 ma tyle kuców co mój 2,8, a ten 3l aż 231km, co myślicie o tych benzynkach???

Z góry dzięki!!!

Opublikowano

powiem ci tak: w e39 BYLY montowane TDSy , praktycznie tylko kosmetycznie poprawione wzgledem e34. To potwierdza, ze TDS to bardzo dobry silnik, ale teraz bede szukal 3.0 d na CR. Ten silnik wg mnie to jest meisterstuck , to jest arcydzielo i najlepszy diesel jaki powstal.

Przejechalem sie raz i jestem zakochany i juz sie rozgladam ze 3.0 :) PS. miedzy dobrym TDS w e39 a dobrym 3.0 jest kilkanascie tysiecy roznicy, ale warto... jezdzilem tez 2.5 d , tym 163 km, ale na niego bym TDSa nie zamienil, oczywiscie jezdzi lepiej , ale nie zabojczo lepiej (jak 3.0:) )

The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
rufio: pewnie,ze tak:) ale i tak silnik wkladany do roznych samochodow przez ponad 10 lat swiadczy o wspanialosci TDSa:)
The Ultimate Driving Machine

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.