Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Posiadam BMW 316 kat z 1991 roku. Wymieniłem w nim w 100% układ chłodzenia, nowy:

-termostat

-pompa

-chłodnica

-visco

 

Dodatkowo wymieniona została uszczelka pod głowicą ( wymiana + planowanie głowicy ). Raz miałem przykrą niespodziankę , stałem w korku ponad godzinę a visco nie odpaliło wentylatora i poszła para z silnika.

Płyn chłodniczy wyciekł wtedy w 100% a ja przejechałem po ostygnięciu silnika jakieś 5 km do domku. Po tej przygodzie wymieniłem wszystkie rzeczy które powodowały przeciek w układzie chłodzenia. Niestety na tym sie nie skończyło. Ostatnio wyciekło mi dosyć sporo płynu z chłodznicy przez korek wlewowy-chyba( chyba przez korek , cały zbiornik był mokry jak sprawdzałem )

I teraz mam takie pytanie czy to korek mógł być przyczyna nieszczelności ? Korek jest od innego modelu chłodnicy , trzeba go wbić do środka dopiero potem zakręcać . Czy to ciśnienie które sie wytwarza w układzie chłodzenia jest na tyle dużo ze wywala wodę przez ten korek ?.

jeszcze mam takie pytanie czy to może pęknięta głowica podwyższa ciśnienie w układzie i dlatego woda wylatuje korkiem ?

Opublikowano

A ten korek to chyba powinien być oryginalny bo inaczej może ciśnienie robić takie druciarstwo.... :roll: Korek nie majątek-w serwisie góra 50zł.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.