Skocz do zawartości

silnik 4.0 V8 a 4.4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A skąd wiesz, że kolega pyta o E32 ?!

Ale fakt w E32 nie były montowane V8 4.4l.

W E34 - tylko 4.0l

W E39 - tylko 4.4l

W E31 - 840i - 4.0l, 840Ci - 4.4l

Jedynie jest problemik z E38 - silnik 4.4l jest prawie nie do rozróżnienia ... poznasz po dacie produkcji :) - od 09/96. Jeżeli jest z automatyczną sktrzynią biegów, to dodatkowo można go poznać, bo 4.4l były ze skrzyniami steptronic.

Gorzej jak masz sam silnik lub były robione przekłatki, to niestety praktycznie jest nie do poznania z zewnątrz ... Podobnie jak jest nie do rozróżnienia silnik 3.5l V8, od tych 4.0 i 4.4l

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
:modlitwa: tego nie zauważyłem - bardziej zawsze zracam uwagę na treść ... :)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

bo kumpel kupil 740i e32, ale 750i zjada jak chce i stad te pytanie.

 

aha auto nie ma blokady predkosci i obrotow (7000obr/min redline)

jeszcze nim nie jechalem i mowie to co mi mowil kolega.

 

wiec auto podobno wgniata w fotel przy 200km/h i mowil ze bez problemow osiagnal predkosc 260km/h a to jeszcze nie koniec

Opublikowano
bo kumpel kupil 740i e32, ale 750i zjada jak chce i stad te pytanie.

 

aha auto nie ma blokady predkosci i obrotow (7000obr/min redline)

jeszcze nim nie jechalem i mowie to co mi mowil kolega.

 

wiec auto podobno wgniata w fotel przy 200km/h i mowil ze bez problemow osiagnal predkosc 260km/h a to jeszcze nie koniec

Piotrek lubi fantazjowac :mrgreen:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano

Chwilunia chwilunia

- ciezko rozroznic te silniki to prawda

- osiagi czasami mozliwe ...

 

Ja mam 4.0 od E38 przelozone do E32. Rozwiercone i troszke przerobione orginalnie w Monachium (mam na to papiery). Teraz makina ma 4.4 i 440 koni. Silnik z 05/97 buda z 92 i naprawde ciagnie.

Nikt tu nie wspomnial o mocy tego silniczka a to by rozjasnilo sprawe. Ja robie 100 km/h w okolo 6 sek ale do 220 ciagnie bez przystanku zadnych oporow potem wolniej. Ogranicznik na 280 a obrotomierz sie zamyka i bez problemu przechodzi caly czerwony zakres.

 

A odnosnie tematu: 4.0 i orginalne 4.4 to bardzo mocne silniki i moim zdaniem M60 i M62 bija na glowe 5.0 v12 ale moze wlasnie dla tego sa spinane w automacie ze skrzynia 5HP30 lub jak kto woli z a5s560z bo inne nie przeloza takich momentow. Moze po tym rozpoznasz o ile skrzynki nikt nie przelozyl

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
no 440 Koniuff to juz nie takie
troszke przerobione
:) napisz co tam ci grzebali w autku

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano (edytowane)
Mam 4.0. Jak Ci zrobili z 286KM 440??? Rozwiercając trochę silnik??? Coś dziwne. Siedze w tym temacie od dawna i wiem, że bez BI-turbo to się nie uda. Mam teraz też Audi A6 RS. Seryjnie z silnika 4.2 ma coś ok. 320 KM. Z BI-turbo 450 (firmowo). NIGDY nie uwieżę że można to zrobić elektroniką, wydechem, wałkiem i innymi pierdołami Edytowane przez Bartek
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
440 KM z 4.4 litra to nie jest taki znowu wynik nie do osiągnięcia to dokładnie 100KM z litra tyle co ma Honda CRX 1.6 160KM(silniki M50 mają prawie 80KM z 1l i to seryjnie). Myśle że na tą moc składa się wiele czynników, podstawowy czynnik to zawyżenie mocy :lol: ,przerobiony komputer, układ zasilania, głowice, większe zawory, kute tłoki i korbowody, podniesiony stopień sprężania, przerobiony wydech (cały a nie tylko końcówka :lol: ). Po takich przeróbkach przy tej pojemności podniesienie mocy o 100KM napewno nie stanowi problemu,ale 150 to juz jest dużo (30% przyrostu) ale skoro robili to profesjonaliści to ja to kupuje.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
440 KM z 4.4 litra to nie jest taki znowu wynik

Pewnie ze zaden szczegolny wynik. Zreszta... standard w M3 od 96 roku - dokladnie 100KM z litra pojemnosci. Ostatnio w _fabrycznych_ samochodach wyniki sa jeszcze lesze... wystarczy spojrzec na Honde S2000. 120KM z litra w silniku wolnossacym i to nie od wczoraj a prawie od pieciu lat.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Ale przy małych pojemnościach... Wszystko tak naprawdę się da. Wystarczy popatrzeć na F1... tylko tam jest troszkę inaczej obliczona żywotność silnika... NIE WIERZĘ...
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
ale mnie korciło żeby przytoczyć Hondę S2000, ale technologicznie bliższy jest CRX, poza tym wystarczy popatrzeć na motory po 140-160KM z litra i to seryjnie , no ale to są przecinaki

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Ale przy małych pojemnościach... Wszystko tak naprawdę się da. Wystarczy popatrzeć na F1... tylko tam jest troszkę inaczej obliczona żywotność silnika... NIE WIERZĘ...

 

No wiesz ale Honda S2000 ma 240KM z 2 litrów i 4 cylindry a BMW 4.4 ma ich 8 więc pojemność jednego cylindra jest prawie identyczna jak w przypadku Hondy więc nie rozumiem Twojego zaniepokojenia. Ja wiem że jest to możliwe bo widziałem nie takie wyczyny a ze sportem motorowym mam troszkę do czynienia i nawet u nas w polsce sa ludzie którzy potrafią wycisnąc z litra więcej niz 120KM, oczywiście nikt tu nie wspominał o żywotności kolega Remol też nie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Tylko jaki to by miało sens w E32? Jest Alpina i kilka innych firm, które mają jeszcze lepsze wyniki. Odzielnym tematem jest rok konstrukcji silnika 4.0 i Hondy 2000...
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Tylko jaki to by miało sens w E32?

 

no dokładnie, to jest komfortowa limuzyna a nie jakiś przecinak, gdyby tak było to by M7 probukowali.

Opublikowano
Tylko jaki to by miało sens w E32? Jest Alpina i kilka innych firm, które mają jeszcze lepsze wyniki. Odzielnym tematem jest rok konstrukcji silnika 4.0 i Hondy 2000...

Dlatego za przykład podałem Hondę CRX 1.6 160KM. Do mojego przyjaciela na chamownie swojego czasu przyjeżdzał łepek CRX-em i po każdej przeróbce się hamował jego CRX miał 203KM ostatecznie, bez Turbo bez podtlenku, tylko i wyłącznie przeróbki mechaniczne i elektroniczne podobno kosztowało go to ponad 15 tys pln i nie przyznał sie gdzie to robił ale napewno w polsce sądząc po czasie realizacji przeróbek (miał 185KM a za 5 dni przyjechał i 203KM).

 

a co do sensu takich przeróbek w e32 hmmm każdy przerabia to co ma, ja akurat jestem ogromnym zwolennikiem tuningu mechanicznego

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

BARTUS - a mi nie zalezy zebys ty mi wierzyl :lol:

:mrgreen: zawsze mozemy sie sprubowac .....he he

tylko raz jeden raz lyknol mnie 430 brabusa a ty napewno tym nie dysponujesz.

KIOKIO - a mysmy czasem nie rozmawiali na priv o moim autku ?

wymieniles prawie wszystko co zmienione. Prawie..... :clap:

 

a temat byl o czym innym. przypominam ROZPOZNAJEMY 4.0 i 4.4

 

rzycze owocnych poszukiwan BARTUS he he

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
BARTUS - a mi nie zalezy zebys ty mi wierzyl :lol:

:mrgreen: zawsze mozemy sie sprubowac .....he he

tylko raz jeden raz lyknol mnie 430 brabusa a ty napewno tym nie dysponujesz.

KIOKIO - a mysmy czasem nie rozmawiali na priv o moim autku ?

wymieniles prawie wszystko co zmienione. Prawie..... :clap:

 

a temat byl o czym innym. przypominam ROZPOZNAJEMY 4.0 i 4.4

 

rzycze owocnych poszukiwan BARTUS he he

 

 

Zapraszam do Wawy

Mam nadzieję, że mi wybaczysz inną markę samochodu ale parametry podobne do Twoich.

Jeszcze przez miesiąc bedzie firmowe 450PS. Potem powinno się poprawić...

 

http://img222.exs.cx/img222/4108/rs61hq.jpg

 

Zapraszam.

 

A tak na marginesie to z czego Twój samochód był przerabiany? (wąska nerka)

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

jesli inna marka to co to za pogaduchy o bmw ? :lol:

a poza tym to ty mi zarzucasz klamstwo nie ja tobie i to ja zapraszam do szczecina :D po 22.02.2005 bedzie naprawde wesolo o ile nie bedzie sniegu. Gwarantuje ostra jazde na lotnisku :lol:

Palce bedzie mozna lizac. Mam pare nowych niespodzianek wlasnie zakupionych. Sam nie wiem co to da ale chetnie sprobuje

Pozdrawiam

Sluga unizony w 7-ce drzacy jak osika przed 5-czkami.

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

No wlasnie mi sie jeszcze fotka otworzyla... ladne auteczko, przyznaje ladne, ale porownujesz zupelnie inne technologie.

Moj silnik jest z 97 roku a top speed i tak mam wiekszy (i jeszcze zalozony ogranicznik bo na toze szla 337 :) )ale nie oto chodzi.

Przepychanki duzych chlopaczkow-smieszne :twisted2:

 

Przerobione E32 z 730i, podstawa to silnik z E38 4.0 na 4.4. Kiokio wymienil wiele z tego co przerobione. Zadnych NOS-ow i turbo, tylko tuning mechaniczny. Sprezarka dopiero jedzie do kraju. Caly srodek przelozony z 750iL czyli dosc wypasiony ale buda jest z 92. Modyfikacje glownie mechaniczne chociaz mapa i komp przerobione na zamowienie. Nie ma slynnych chipow jako takich. Zadna firma tuningowa tylko BMW Monachium ot co. PIEKNY KLASYK

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.