Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moja Bunia zrobiła ostatnio w ciągu 6 dni ponad 4k km bez żadnego zająknięcia z czego bardzo sie ciesze. Jedyny problem jaki sie pojawił to zmiana kąta nachylenia jednego z tylnych kól. Nie wiem teraz czy lewe jest bardziej pionowo czy prawe bardziej sie kładzie. Ktos mi może podpowiedzieć co mogło sie stać, ewentualnie jak to naprawić bo w tej chwili wygląda to co najmniej niesymetrycznie i nie wydaje mi sie żeby to dobrze wpływało na właściwości trakcyjne.

Opublikowano

no właśnie to musi być sporo więcej bo gołym okiem widać spoooorą różnice (jakies 4 cm z lewej jak popatrze to mi wystaje opona w stosunku do zderzaka a z prawej to ze 2 cm :|). Chodzi mi o to ze dół koła jest mocno na zewnątrz z jednej strony natomiast z drugiej kolo jest prawie pionowo

A co do opon to nowe są i nic w zasadzie po nich nie widac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam że najechałeś zbyt brutalnie na krawężnik, lub ktoś na parkingu uderzył samochodem w Twoje koło. W e39 wszystko z tyłu jest aluminiowe i łatwo się wygina. Widziałem podobny przypadek i skończyło się na wymianie całej tylnej belki - pogięła się an uszach.
Opublikowano

Wracajac z Irlandii obralem kierunek na Olszyne a co za tym idzie musialem przejechac ten felerny kawalek z betonowymi plytami :duh: . Wydaje mi sie ze sie to stalo w tamtym miejscu. Dzis pada ale jak bedzie sucho to zajrze pod auto i ocenie straty :cry2:

 

Nie wytrzymałem i zajrzałem pod auto. Wszystko wydaje się na miejscu, oprócz tego że jak złapie na podniesionym aucie za dolną część kola to mogę go odsunąć i dopchnąć do wewnątrz :roll2: . Nie wiem gdzie mam luz bo jak zdejmę koło to nie jestem w stanie ruszyć ani w tą ani w tą. Druga strona nie rusza się wcale i tak chyba powinno być. Wydaje mi się ze to jakaś guma tylko która?? Przy ruchu czuje jakby przeskakiwanie.

 

Nikt nie miał takiego problemu??

Opublikowano

Być może masz poluzowaną tylko śrubę,którą reguluje się położenie koła.Piszesz,że na podniesionym kole możesz dosunąć bądź odsunąć koło.Tak być oczywiście nie powinno.Niech ktoś porusza kołem a Ty zwróć uwagę gdzie jest luz.

 

Proponuje zwrócić szczególna uwagę na śrubę nr5 i nakrętkę nr6,oraz na śrubę nr11 z nakrętką i podkładką,które odpowiedzialne są za ustawienie kąta koła czyli / \ a przy okazji przyjrzeć się tulei nr2.

Śruba nr 15 z nakrętką i podkładką odpowiedzialna jest za ustawienie zbieżności koła.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/4270_p.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziękuje bardzo za pomoc.

 

Okazało sie że z tuleji nr 2 spadł pierścień zabezpieczający i zaczęła sie przesuwać, co zaowocowało tym ze niewiele z niej zostało. Godzinka pracy i autko ma wszystkie koła (mam nadzieje) we właściwym położeniu.

 

Jeszcze raz dziękuje za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.