Skocz do zawartości

TDS w e34 a w e39??


FhissT

Rekomendowane odpowiedzi

Co do samego silnika i jego przypadłości wynikających po części z nieumiejętnej obsługi silnika turbodoładowanego było już baardzo wiele...

Wiadomo że czasem lubi sie przegrzać, marudzi z odpaleniem kiedy jest ciepły itd.

Czy takie przypadłości ma też to serducho w nowszej budzie? Może geniusze z bawarii w końcu zrobili układ chłodzenia jak trzeba... Pytam bo z tds'em w e39 styczności nie miałem a zastanawiam sie nad takim czymś... Diesla trzeba!! hehe

Może jednak lepiej dołożyć 10tys i kupić commonraila?? dzięki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.W TDS e39 to ten sam motor M51 moze ma jakieś delikatne poprawki ale to dalej TDS-ik :D .Jeżeli masz możliwość zakupu w commonrailu to sie nie zastanawiaj(ja kupilem tdsa bo w tym czasie nie było nic sensownego a ten spełniał moje oczekiwania).Nowsza jednostka mocniejszy silnik o te pare koników.Zerknij też na forum o silnikach z commonrailem i sam wyciagnisz wnioski.Ja mam TDS-a e39 dbam o samochód nie zaliczam sie do przeciwników tego silnika.Być może przez to że nie miałem typowych usterek i moja bunia nie była zajechana przez poprzedniego wlasciciela.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam również e 39 z tym silnikiem i nie zauważyłem żadnych problemów z przegrzewaniem (wskazówka stoi pionowo) niezależnie od stylu jazdy.

poza tym warto zwrócić uwagę, że wbrew pozorom ew. naprawy jak kupisz zajechanego common raila będą nieporównywalnie droższe niż leciwego tds'a

 

z tds'em jest tak : jak kupisz w stanie takim powiedzmy w miarę przyzwoitym to regenerujesz pompę i jeździsz długo śmiejąc sie z tych co snują opowieści o padakach -tdsach.

 

jak kupisz zajechanego... to skarbonka bez dna: może cię czekać wymiana turba, koła 2 masowego ( pieta achillesowa wszystkich diesli i mocnych benzyn) itd...

 

reasumując, gdybym miał do wyboru kupno tds w stanie wzorowym lub zajechane 525 d - wybrałbym tds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak piszą koledzy , jak kupisz w dobrym stanie to nie będzie problemów no chyba że samemu zaczniesz experymenta z paliwem alternatywnym czyli prosto z biedronki + olej silnikowy mineralny + rwanie dup na palenie gumy :nienie:

tylko przed kupnem dobrze posprawdzać bo np. mój sąsiad kupił i co zgasił po jezdzie to fontanna z chłodnicy , ale po tygodniu go oddał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do samego silnika i jego przypadłości wynikających po części z nieumiejętnej obsługi silnika turbodoładowanego było już baardzo wiele...

Wiadomo że czasem lubi sie przegrzać, marudzi z odpaleniem kiedy jest ciepły itd.

Czy takie przypadłości ma też to serducho w nowszej budzie? Może geniusze z bawarii w końcu zrobili układ chłodzenia jak trzeba... Pytam bo z tds'em w e39 styczności nie miałem a zastanawiam sie nad takim czymś... Diesla trzeba!! hehe

Może jednak lepiej dołożyć 10tys i kupić commonraila?? dzięki za odp

 

No bylo bardzo wiele.... i chyba troszke niedoczytales. TDS nie ma zadnych problemow z przegrzewaniem. Jesli uklad jest szczelny i wszystko sprawne wskazowka stoi w pionie czy leci sie na autostracie 200km/h czy w 40stopniowym upale w korku.

 

Jesli chlodnica przecieka, zalana jest woda czy jakims innym nieciekawym plynem a wisko zakonczylo swoj zywot 2 wiosny temu to.... wtedy ma sie problem z przegrzewaniem silnika. Ale to juz winna uzytkownika a nie silnika.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.