Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do samego silnika i jego przypadłości wynikających po części z nieumiejętnej obsługi silnika turbodoładowanego było już baardzo wiele...

Wiadomo że czasem lubi sie przegrzać, marudzi z odpaleniem kiedy jest ciepły itd.

Czy takie przypadłości ma też to serducho w nowszej budzie? Może geniusze z bawarii w końcu zrobili układ chłodzenia jak trzeba... Pytam bo z tds'em w e39 styczności nie miałem a zastanawiam sie nad takim czymś... Diesla trzeba!! hehe

Może jednak lepiej dołożyć 10tys i kupić commonraila?? dzięki za odp

Opublikowano

Witaj.W TDS e39 to ten sam motor M51 moze ma jakieś delikatne poprawki ale to dalej TDS-ik :D .Jeżeli masz możliwość zakupu w commonrailu to sie nie zastanawiaj(ja kupilem tdsa bo w tym czasie nie było nic sensownego a ten spełniał moje oczekiwania).Nowsza jednostka mocniejszy silnik o te pare koników.Zerknij też na forum o silnikach z commonrailem i sam wyciagnisz wnioski.Ja mam TDS-a e39 dbam o samochód nie zaliczam sie do przeciwników tego silnika.Być może przez to że nie miałem typowych usterek i moja bunia nie była zajechana przez poprzedniego wlasciciela.

Pozdrawiam.

Opublikowano

mam również e 39 z tym silnikiem i nie zauważyłem żadnych problemów z przegrzewaniem (wskazówka stoi pionowo) niezależnie od stylu jazdy.

poza tym warto zwrócić uwagę, że wbrew pozorom ew. naprawy jak kupisz zajechanego common raila będą nieporównywalnie droższe niż leciwego tds'a

 

z tds'em jest tak : jak kupisz w stanie takim powiedzmy w miarę przyzwoitym to regenerujesz pompę i jeździsz długo śmiejąc sie z tych co snują opowieści o padakach -tdsach.

 

jak kupisz zajechanego... to skarbonka bez dna: może cię czekać wymiana turba, koła 2 masowego ( pieta achillesowa wszystkich diesli i mocnych benzyn) itd...

 

reasumując, gdybym miał do wyboru kupno tds w stanie wzorowym lub zajechane 525 d - wybrałbym tds

Opublikowano

dokładnie jak piszą koledzy , jak kupisz w dobrym stanie to nie będzie problemów no chyba że samemu zaczniesz experymenta z paliwem alternatywnym czyli prosto z biedronki + olej silnikowy mineralny + rwanie dup na palenie gumy :nienie:

tylko przed kupnem dobrze posprawdzać bo np. mój sąsiad kupił i co zgasił po jezdzie to fontanna z chłodnicy , ale po tygodniu go oddał

Opublikowano
Co do samego silnika i jego przypadłości wynikających po części z nieumiejętnej obsługi silnika turbodoładowanego było już baardzo wiele...

Wiadomo że czasem lubi sie przegrzać, marudzi z odpaleniem kiedy jest ciepły itd.

Czy takie przypadłości ma też to serducho w nowszej budzie? Może geniusze z bawarii w końcu zrobili układ chłodzenia jak trzeba... Pytam bo z tds'em w e39 styczności nie miałem a zastanawiam sie nad takim czymś... Diesla trzeba!! hehe

Może jednak lepiej dołożyć 10tys i kupić commonraila?? dzięki za odp

 

No bylo bardzo wiele.... i chyba troszke niedoczytales. TDS nie ma zadnych problemow z przegrzewaniem. Jesli uklad jest szczelny i wszystko sprawne wskazowka stoi w pionie czy leci sie na autostracie 200km/h czy w 40stopniowym upale w korku.

 

Jesli chlodnica przecieka, zalana jest woda czy jakims innym nieciekawym plynem a wisko zakonczylo swoj zywot 2 wiosny temu to.... wtedy ma sie problem z przegrzewaniem silnika. Ale to juz winna uzytkownika a nie silnika.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.