Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam sprawdzilem dzis ladowanie i oto co wykrylem

silnik na wolnych obrotach 13,94

obroty ok 3tys 13,88

to bylo bez swiatel

a ze swiatlami wolne obroty 13,90

z obrotami 3 tys 13,78

co to moze byc ze jak sa duze obroty to spada ladowanie co moze byc przyczyna bo tak nie moze byc

ladowanie mi sie nie swieci

Opublikowano

nic nie trzeba wymieniać jest ok,

a skąd wiesz że akumulator naładowany w 100% a oprucz świateł w ałcie są inne odbiorniki które połykają prąd(w 7 jest ich mnogo).

Opublikowano
wiec wszystko jest oki nic nie trzeba wymieniac ale czy tak ma byc ze podczas dodania gazu i trzymania na obrotach wyzszych ma spadac ladowanie czy to normalne???
Opublikowano

...mówię że jedna z 2 rzeczy może już nie być pierwszej świeżości i dlatego tak jest...

nie każe nikomu nic już wymieniać...

ale kumpel też tak miał... i w końcu ładowania nie było w ogóle i auto stanęło...

Opublikowano
witam sprawdzilem dzis ladowanie i oto co wykrylem

silnik na wolnych obrotach 13,94

obroty ok 3tys 13,88

to bylo bez swiatel

a ze swiatlami wolne obroty 13,90

z obrotami 3 tys 13,78

co to moze byc ze jak sa duze obroty to spada ladowanie co moze byc przyczyna bo tak nie moze byc

ladowanie mi sie nie swieci

 

szczotki masz krutkie lub wytarty komutator...na obrotach slabszy styk :mrgreen:

Opublikowano

tez tak myslalem ale wolalem sie upewnic wiedzialem ze cos jest nie tak przeciez przy dodaniu gazu i wyzszych obrotach nie powinno spadac ladowanie

mysle ze to wina szczotek po swietach sprawdze jaki stan szczotek i komutatora i ogolnie wyczyszcze alternator

pozdro

Opublikowano
Takie objawy swiadcza tylko o tym ze dziala regulator. Nie szukaj usterki w czyms co dobrze dziala. 13,8V to ladowanie w normie.
BMW - Like No Other
Opublikowano
Takie objawy swiadcza tylko o tym ze dziala regulator. Nie szukaj usterki w czyms co dobrze dziala. 13,8V to ladowanie w normie.

 

nie mieszaj ...ladowanie powinno byc ok 14.3V a po obciazeniu ok 13.7V i po dodaniu gazu nie powinno spadac napiecie a nawet leciutko wzrosnac :mrgreen:

Opublikowano
No za coś mnie wywalili z polibudy i nie była to wiedza o komutatorze. Alternator ma PIERŚCIENIE ŚLIZGOWE. Komutator ma prądnica prądu stałego, ponieważ komutator to jest takie coś na wirniku które odwaraca biegunowość napięcia wyjściowego wraz z ruchem wirnika, tak żeby na wyjsciu pojawiało się napięcie zawsze w jedną marychę. Komutacja to przełączanie tak na prosty chłopski rozum tłumacząc. Zastanów się zanim komuś ubliżysz, bo sam nie wykazałes się wiedzą a wydrwiłeś drugiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.