Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam!

 

Mam takie male pytanako? Delikatnie schodzi mi woda z chlodnicy i w zwiazku z tym mam pytanie: czy wymieniac chlodnice a jesli tak to nowa czy uzuwana i jaki bylby to koszt, czy moze naprawic ta co jest a jesli tak to w jaki sposob i jaki moze byc koszt?

 

z gory dziekuje za odpowiedzi...

Opublikowano
Leci gdzies na dole obok tego niebieskiego zaworu do spuszczania wody z chlodnicy. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Ubywa ale bardzo pomalu. Jest jeszcze jedna rzecz: nawet przy 40 minutowej jezdzie w korkach wskazowka od temp wody nie osiaga pionu tylko jest mniej wiecej tak \.
Opublikowano
Leci gdzies na dole obok tego niebieskiego zaworu do spuszczania wody z chlodnicy. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Ubywa ale bardzo pomalu. Jest jeszcze jedna rzecz: nawet przy 40 minutowej jezdzie w korkach wskazowka od temp wody nie osiaga pionu tylko jest mniej wiecej tak \.

 

sprawdz termostat ...moze sie zawiesza lub do wymiany :mrgreen: z chlodnica tez trza zrobic porzadek :cry2:

Opublikowano

U mnie wskazówka też jest zawsze w tej \. pozycji (termostat sprawny!). Nie ma to jednak związku w ubywaniem wody w chłodnicy,bo w takim przypadku miałbyś przegrzane auto, a nie lekko niedogrzane...

Chłodnica puszcza Ci pewnie w miejscu łączenia zbiornika wyrównawczego z obudową. Jest on nasadzany od góry.TU rysunek dla lepszego wyobrażenia miejsca przecieku.

 

Wymiana uszczelki (nr. 3) niewiele daje. Najlepiej kupić nową chłodnicę (broń boże używkę!) i problem z głowy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Ja nie proponuje tobie nowej podróbki bo to shit. Juz jedna taka kupiłem po kolizji i przez pół roku nie umiałem zlokalizować gdzie mi znika płyn który powoli uciekał. Kupiłem używkę i problem z głowy.

 

Kiedyś miałem tak ze zaczęło mi sie lać z chłodnicy puściła uszczelka zbiorniczka wyrównawczego jak ona puści dokładnie sączy sie to po obudowie i kapie w najniższym punkcie w okolicach zaworu spuszczania płynu.

 

Proponuje wyciągnąć chodnice w ASO kupić uszczelki do zbiorniczka rozkręcić założyć przesmarować wcisnąć skręcić i sprawdzić szczelność w firmie która klei chłodnice sprawdza ewentualnie usuną usterek koszt uszczelek 10 zł sprawdzenie i ewentualne podklejenie kilkanaście złotych więcej.

 

Naprawdę nie polecam nieoryginalnych pomijając wszystko to nawet korki sie ciężej nakręcają niż w orygianlnej

 

To ze masz skazówkę nie na połowie to na pewno wina termostatu. zapowietrzenie sie przegrzewało by silnik. Miałem tak samo ale nawet nie zwróciłem uwagi jeździłem tak z miesiąc czasu dopiero później wymieniłem termostat i teraz auto sie pięknie grzeje po około 2 km już mam połowę temperatury a wcześniej mogłem jechać i jechać i nie dochodziło tylko przy ostrej jeździe ale jak zwalniałem temperatura wracała po prostu masz teraz cały czas duży obieg otwarty. nic już nie zrobisz przynajmniej ja bym nie próbował tego naprawiać tylko wymienić termostat

Opublikowano
Z uzywana chlodnica przypadkiem moze byc ten sam przoblem co mam teraz a jesli chodzi o nowa to czy kupic jakis zamiennik a jesli tak to jakiej firmy jest najlepszy czy moze kupic oryginalna w ASO?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.