Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam taki problem ze niedawno wymienialem pasekklinowy wraz z rolkami.Wszystko bylo ok ale gdy odpalilem auto na zimnym silniku pasek zaczal jakby strzelac a napinacz jakby naciagal go a potem odskakiwal.To wina napinacza?da sie go naprawic czy trzeba kupic nowy?nie mam netu w domu i niestety nie mam czasu poszukac na forum.Mam e36 1.8is 93 daytona violet:)
Opublikowano
jesli to napinacz,to zalecana wymiana
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

Nie wiem czy na 100 % ale wydaje mi się ze napinacz jest skonstruowany na zasadzie ramienia odpychanego przez spręzyne i w twojim przypoadku objawy kierują mnie na pęknięta sprężyne skoro mówisz że dociska słabo i dostaje przez to drgań co wygląda jak by raz dociskał a raz nie szczegulnie pewnie to wiadc przy szybkim dodawaniu gazu....

Jak masz czas to zdemontuj napinacz i zobacz jaka tam jest sprężyna i ja wymień...

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano

Też mam do wymiany ten napinacz tylko mi zaczyna po prostu klekotać i piszczeć zaraz po rozruchu (mimo nowych pasków i rolek). Tak jak piszą koledzy, jest on pneumatyczny.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.