Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, moją beemke podłączyli pod kompuer i wyskoczyły takie błędy, ja sie w tym nie łapie za dużo czy możecie coś skomentować ? dzieki

 

 

ps. podłączyłęm pod komputer bo skrzynia mi nie działa prawidłowo (automat)

 

 

Skrzynia:

Błąd nr 42 Funkcja kontroli obrotów ham. awar.

Aktywny

 

 

Silnik:

Błąd nr: 10 Sterowanie - regul. prędkości (FGR)

Zwarcie do masy

 

 

Bład nr 144 Regulacja początku wtrysku

Błedny

 

 

ABS:

Bład nr 8 Zawór el - mag. lewy tył

Błędny

 

Błąd nr 21 Sterownik części ABS/ACS

Uszkodzony

 

 

Błąd nr 10 Zawór el - magn. prawy przód

Błędny

 

 

po skasowaniu błedów ABS-u ABS nie działa

Opublikowano

czesc!!

może nie odpowiem na Twoje pytanie, ale sam o coś zapytam :wink:

Masz może swój interfejs?? Jeśli tak to jaki?? Bo ja zastanawiam się nad zakupem...

Świeci mi się poduszka AIRBAG i nie wiem, czy jak zapłace za jej skasowanie to i tak mi nie wyskoczy ponownie...?? Może opłaca się mieć swój program z laptopem?? :roll:

 

Dużo pytań, ale interesuje mnie to niezwykle... :)

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano

Witaj.

 

Błąd nr 10 wskazuje na uszkodzoną pompę absu. U mnie też abs nie działał i pokazywał się identyczny błąd, wymieniłem więc pompę na inną, a błąd był dalej ten sam. Ponieważ u Ciebie pojawia się również błąd sterownika proponuję zajrzeć do niego i oczyścić styki, które mogą być zaśniedziałe. Właśnie u mnie tak było i komputer głupiał. Po oczyszczeniu wszystkich styków abs ożył.

 

Pozdrawiam

R19

Opublikowano
Witaj.

 

Błąd nr 10 wskazuje na uszkodzoną pompę absu. U mnie też abs nie działał i pokazywał się identyczny błąd, wymieniłem więc pompę na inną, a błąd był dalej ten sam. Ponieważ u Ciebie pojawia się również błąd

 

Pozdrawiam

R19

 

Z tego co slyszalem, jest to standardowy blad kotry sie pojwia jezeli auto niema tempomatu, i nie mozna tego usunac

 

pawel

Opublikowano

Błędy 8 i 10 jednoznacznie wskazują na pompę. I albo jest ona uszkodzona, co wydaje mi się mało prawdopodobne, albo jest problem z komputerem absu.

U mnie komunikaty o uszkodzonych zaworach udało się skasować, więc nie sądzę, aby tempomat miał tu jakieś znaczenie.

R19

Opublikowano
Błędy 8 i 10 jednoznacznie wskazują na pompę. I albo jest ona uszkodzona, co wydaje mi się mało prawdopodobne, albo jest problem z komputerem absu.

U mnie komunikaty o uszkodzonych zaworach udało się skasować, więc nie sądzę, aby tempomat miał tu jakieś znaczenie.

R19

 

za strona http://www.mbmw.com/bmw_technical_acronyms.htm

FGR – Vehicle Speed Control (Cruise Control)

 

nie wiem jak to sie ma do pompy, ala ja ten blad mam , nie mam tempomatu, i abs dziala bez problemu

Opublikowano

zgadza sie jeden blad jest standardowy w tych beemkach tez cos slyszalem, ale to chyba nie ten co mowisz z tym abeesem,

 

co do moich bledow to wszystkie dalo sie skasowac oprocz tego zwarcia do masy bo ono caly czas jest heh, musze to wykryc jakos, tylko jakies schematy by sie przydaly,

 

interfejsu swojego nie mam, sprawdzal to znajomy za 25zl, ale on ma Boscha 520 nie wiem jak to dokladnie sie nazywa, ale kosztuje z 8 tys, albo jakos tak, nie chce sklamac w kazdym badz razie ktoryś tysiąc,

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.