Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Całkowity brak ogrzewania. Nawet po ustawieniu na maxa leci ze wszystkich nawiewów chłód. silnik oczywiście rozgrzany. Czasami załapie ciepło ale dzieje się to 1 na 10 wyjazdów. Gdzie szukać , co rozbierać ? Nie miałem wcześniej tego problemu więc materia ta jest mi obca w poszukiwaniach :D

 

pzdr

Krzysiek

Opublikowano
Może elektrozawory, brak zasilania. one są na lewym nadkolu bynajmniej u mnie tak były, W innych wersjach silnikowych widziałem je na ścianie grodziowej, trzeba zacząć od nich. Lub też może być zapowietrzony układ chłodzacy, Padnięty panel sterowania, możliwości jest wiele
BMW sie nie psuje
Opublikowano

elektrozawory w stanie spoczynku są otwarte czyli zasilanie jest jeśli leci zimne

jest dużo postów na ten temat poszukaj

Opublikowano

Sprawdź czy leci ciepełko jak chwilę jedziesz na wysokich obrotach. Jeśli jadąc przez kilkanaście sekund na 3,5 - 4 tys. rpm z nawiewów poleci deczko cieplejsze, to może się okazać, że pompka recyrkulacyjna... zazwyczaj zespolona z elektrozaworami, o których wspominali powyżej koledzy.

 

Nowa część w ASO to jakieś 1070 zł. Nie ma zamienników z tego co wiem. Używka 200 - 400 zł.

 

Ale faktycznie :search: ... było wielokrotnie.

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano
Sprawdź czy leci ciepełko jak chwilę jedziesz na wysokich obrotach. Jeśli jadąc przez kilkanaście sekund na 3,5 - 4 tys. rpm z nawiewów poleci deczko cieplejsze, to może się okazać, że pompka recyrkulacyjna... zazwyczaj zespolona z elektrozaworami, o których wspominali powyżej koledzy.

 

Nowa część w ASO to jakieś 1070 zł. Nie ma zamienników z tego co wiem. Używka 200 - 400 zł.

 

Ale faktycznie :search: ... było wielokrotnie.

 

dokładnie tak jest. Ciepło zaczyna się dopiero od ok 3-4 tys obrotów . Poniżej tych obrotów znów robi się zimno .Gdzie szukać tej pompki ??

 

pzdr

Krzysiek

Opublikowano

Rozumiem, że pytasz o używaną. Poszukaj na allegro. Ostatnio trochę się pokazało tego.

 

Poniżej kilka linków na allegro (zakończone aukcje):

1

2

3

4

5

 

Musisz uważać z dwóch powodów:

a) czy numery części zgadzają się z numerami ETK (chodzi o to czy część pasuje) - numer orginalnej czesci to chyba 64 11 8 368 462

b) czy pompe można zwrócić, bo wpakujesz się w padniętą pompę i nic z tym nie zrobisz (najlepiej odbiór osobisty)

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.