Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moja E36 316, wszystko jest ok, gdy silnik jest zimny, ale gdy sie nagrzeje, to przy 4 tysiacach prawdopodobnie sie zalewa i nie moze wkrecic sie na obroty. Problem wystepuje na gazie i na benzynie. Zmienilem swiece, przewody, kopulke, przeplywomierz, silnik krokowy, sonde lambda, cala listwe wtryskowa, wilokrotne podpinanie do kopa nie wakazalo zadnych bledow. Odwiedzilem juz wielu mechanikow i kazdy z nich wymiemial coraz to nowe podzespoly, a problem jak byl tak pozostal. Prosze was o jakies sugestie.
Opublikowano
Witam, po objawach zgaduje, że masz silnik M40 (rozrzad na pasku). Jesli tak to witaj w swiecie M40 - żywot twojego wałka rozrządu dobiega końca - dosyć czesta dolegliwosc w tym silniku. Co do kosztow i naprawy to poszukaj :search: Bylo na forum setki razy.
Opublikowano
Witam ja tak samo jak mój poprzednik obstawiałbym wałek u mnie było podobnie tylko przy 5 tys obrotów mechanicy także rozkładali ręce proponuję poszukać na forum o silniku M40 bo domyślam sie ze o takowy chodzi i jego żałosnej stronie czyli rozrządzie :cry2: pozdro
Opublikowano
Witam ja tak samo jak mój poprzednik obstawiałbym wałek u mnie było podobnie tylko przy 5 tys obrotów mechanicy także rozkładali ręce proponuję poszukać na forum o silniku M40 bo domyślam sie ze o takowy chodzi i jego żałosnej stronie czyli rozrządzie :cry2: pozdro

 

Heh, ale jeśli już naprawisz ten rozrząd to bunia się odwdzięcza i bardzo fajnie śmiga. Zrobiłem u siebie dźwigienki i hydroregulatory i jest super. W e30/36 jest w miarę ekonomicznie w porównaniu do osiągów, a i ładnie śmiga. W e34, to już mała porażka, ekonomia jest ale nie ma dynamiki ;)

Niestety, (u mnie) apetyt rośnie w miarę jedzenia. Następna bunia będzie mieć 2,5 w benzynie.

 

BrianJK

Aby sprawdzić jaki masz silnik sprawdź np. tu:

http://www.bmwfans.info

http://www.realoem.com/bmw/select.do

Jeśłi się okaże, że to m40, to wpisz w szukajkę "m40" lub "m40 odcięcie". Wywali Ci dłuuugą lekturę :mrgreen:

Opublikowano
Witam ponownie wlozylem dzis nowy walek do mojej maszyny i jest znaczna poprawa, ale to nie jest to, bo przy ok 5 tys problem sie powtarza. Moze gdybym przestawil rozrzad o jeden zabek? Poza tym w poscie zapomnialem dodac o falowaniu obrotow na biegu jalowym...
Opublikowano

Ale sam wałek? A dźwigienki i hydroregulatory też? Myślę, że jeśli był zjechany wałek to i reszta jest zła. Szkoda aby wałek "zjechał" się na starej reszcie. Magistrala przedmuchana?

Co do falowania. Przeczyść krokówkę i sprawdź szczelność gumy filtr powietrza a przepustnica, może także być przepływka... Dużo tego do zgadywania :?

 

Po za tym. :search: :search: Obydwa tematy było wręcz "wylewnie" opisane. ;)

Opublikowano
Tak zmienilem tylko walek, bo reszta czesci jeszcze nie doszla. Ale juz jutro juz powinienem miec wszystkie. Mam jeszcze jedno takie pytanko, czy przy wymianie hydropopychaczy musze sciagac glowice?? Moze namiary na jakis opis??
Opublikowano
zmień wszystko i napisz jak będzie dzwigienki mogą być też zryte i to nie będzie ten efekt a co do twojego pytania u mnie brat (mechanik) zmieniał popychacze bez ściągania głowicy a nawet bez wyciągania wałka rozrządu wiec mogę tylko napisać że na 100% da rade ale jak tego już nie wiem :mrgreen: pozdro
Opublikowano

To będziesz rozbierał "górę" po raz drugi? :norty: Ciekawa koncepcja naprawy ;)

 

Wydaje mi się że nie musisz ściągać głowicy.

Ktoś kiedyś :) pisał, że wystarczy odpowiednio operować wałkiem i pozamieniasz części. Szczegółów opisu niestety nie pamiętam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.