Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od nieco ponad miesiąca jestem "szczęścliwym" posiadaczem BMW 540i z 1992 roku. To moje pierwsze BMW i, jak na razie, nie zdążyłem się nim nacieszyć. Po przejechaniu ok. 700 km. zaczęło mi coś stukać w silniku. Zaczęły się też przeprawy z mechanikami. Auta od ponad miesiąca nie mam, a na dobrą sprawę , dalej nie wiadomo co się z nim dzieje. Ponoć nie dochodzi smarowanie na popychacze z jednej strony. Pompa była ponoć całkiem odkręcona, ale po jej dokręceniu, stuka dalej. Prawdopodobnie zatkał się jakiś kanalik i olej idzie tylko na jedną stronę. Mechanicy podchodzą do tego jak do jeża, a ja czekam. Czy ktoś z Was miał taki przypadek i może wie od czago należałoby zacząć. Przy okazji, ile może kosztować przełożenie takiego silnika ?
Opublikowano
Jak masz dobre ciśnienie sprężania to trzeba udrążnić układ olejowy i wymienić szklanki.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Jeżeli stukot nasila się przy dodawaniu gazu, to może to być łożysko alternatora. Ja tak miałem.

 

u mnie też stukało w silniku i przestało samo - było to chyba łożysko alternatora i stawiało opór pasek zadymił pękł i po sprawie - no i stukot ucichł :duh:

teraz kupuje pasek rozbieram alternator i zobaczymy co dalej :cry2:

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.