Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć

Mam bmw e 34 525 i m 20 mam założony gaz pierwszej moze drógiej gen. ( bez elektroniki) mikser gazu zabiera mi dolot powietrza autko sie dławi.

Na allegro znalazłem turbinę dolotu czy jak ja zamontuje przed mikserem albo za mikserem to rozwiąże to mój problem ?? Silniczek będzie oddychał jak potrzeba?? jakieś sensowne pomysły inne i nie drogie pomysły dopiero nabyłem autko i budżet sie kończy ;]

 

 

 

http://moto.allegro.pl/item276005540_sportowa_turbina_dolotowa_1_wirniki_dolot_turbo.html

Edytowane przez Grzesiek e34 525 I
Opublikowano
ZDANIE GAZOWNIKA bardzo istotne tylko ze gdzie nie pojadę to chce mi odrazu wymienić reduktor a o mikserze nic nie mówią a reduktor wydaje mi sie ze jest git bo nie śmierdzi gazem nie gubi wolnych obrotów itp. nawet nie patrzą jak zachowuje sie autko. Autko mi tak zasysa powietrze ze az zgniata rure miedzy puszką filtra a przepustnicami
Opublikowano

skoro gazownicy spisali na strtay twoj parownik. i nie byl to tylko 1 czlowiek.

to moze oni maja racje?

moze trzeba posluchac bardziej doswiadczonych??

 

bmw to nie polonez i czasem trzeba w niego zaiwestowac aby przynosilo radosc z jazdy.

 

a turbinki kowalskiego,magnetyzery, i tym podobne badziewia z twojgo M20 zrobia FSO.

 

 

zalóz nowy red. najlepiej EMMEGAS SUPER ,

nowy filterek gazu, sprawdz droznosc rurki gazowej.

nowe swiece NGK,

umyj kable i wyczysc kopulke.

wyczysc caly dolot benzyna ekstrakcyjna lacznie z silniczkiem krokowym, przeplywka i mixerem gazu,

zrób reset kompa.

zatankuj butle do pełna!!!

i jedz na regulacje.

 

zobaczysz ze w bmw warto inwestowac z głowa.

:cool2:

Opublikowano

Zgadzam sie z kolegami. Dodatkowo radze Ci wypier..lic mikser i wsadzic blosa. Na temat blosa duzo jest napisane w dziale spalanie itp. Poszukaj, polecam.

 

Pozdro

Opublikowano

Radze najpierw jeszcze koledzy żeby sprawdził najprostrzą rzecz:

czy na Pb silnik ma te same objawy.

Ja w moim silniku 3,2 mam to samo, tyle że silnik zdławia się dopiero od jakiś 4200-4500 rpm. Mikser zmniejsza swiatło dolotu i silnik sie zdławia przy maksymalnym otwraciu z braku powietrza. A na to nic nie poradzi wymiana parownika czy swiec. Chyba się nie myle? Chyba że macie koledzy inne doświatczenia w tej materii?

Opublikowano

Dziękuje za parę cennych rad świece ( ngk) juz ogarnołem zanim napisałem na forum dolot kupiłem nowy( orginalny),filtr bez silniczka.Autko dławi sie też na bezynce bo nie dostaje powietrza poprostu nową gume powietrza zgniata jak kartke papieru i wtedy jest zaduża mieszanka paliwa w stosunku do powietrza

Koleine moje pytanko czy jak wymontuje mikser i wymyje w benzynce eks. to będzie trzeba go ustawiać i regulować czy wystarczy tylko zamontować i jechać. Reduktor i blosik to inwestycja dopiero po nowym roku. myślałem ze na chwile pomoże mi turbinka troszke tańsza.Ale z tego co piszecie szkoda na to wydawać kasy ;].Na temat blosika juz czytałem fajna sprawa,

Aco do reduktora to ja nie twierdze ze sie nie znają tylko na jakiej podstawie oni to swierdzają po otwarciu maski tylko to ja np. nie wiem nawet czy silnik ma stan oleju a po takich ogledzinach mi wszyscy stwierdzali ze mam reduktor do wymiany jeżeli znacie jakiegoś fajnego gazownika co ma pojecie o tym co rybi a nie wymienia zeczy dobry na dobre i robi wszystko odnowa chetnie sie do nie go udam.

Pozdro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.