Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam...mam wielki problem z wezami od plynu chlodniczego...weze gdy auto sie zagrzeje az puchna jak odkrece korek od wyrownawczego to zawsze powietrze uciknie i jest ok...jak jade dalej to znowu puchna i tak w kolko...temp jest ok zawsze powyzej srodka tak o 1mm...silnik jest cipely ze az maska paruje dawneij tak nie mialem...nie wiem czym to moze byc...jeden mechanik powiedzial ze uszczelka pod glowica a drugiemu co dalem mu zeby zmienil uszczelke to pow ze to nie to tylko cos innego jakas pierdola tylko nie wiadomo co...pomozcie moze uda mi sie zrobic to bez mechanika...czekam na odp
Opublikowano
Jeśli odpowietrzałeś układ i dalej dzieje się to samo - to raczej rację ma pierwszy mechanik- nieszczelność powoduje że powietrze dostaje się do układu chodzenia- a jak z płynem - ubywa czy nie?i sprawdź sobie bagnet i korek oleju.
masqo
Opublikowano
plynu nie ubywa...korek i bagnet jest czycty nie ma zadnej mazi ani niczego obcego...tylko nie wiem co do visca chodzi mi jakos inaczej niz kiedys...jak nagrzeje silnik do 90 to nie odczuwam zeby krecilo sie szybciej i zlapie wiatrak gola reka bez problemu...moze to byc tym viskiem???jak go sprawdzic????
Opublikowano
aha i jeszcze jedno widze ze troche jest mokro pod termostatem tak jakby sie tam woda wydostawala na wiesz moze to jest tym problemem...tylko wiem ze termostat mam przykrecony na dwie sruby bo jedna bi ostatnio mechanik zerwal:(
Opublikowano
plynu nie ubywa...korek i bagnet jest czycty nie ma zadnej mazi ani niczego obcego...tylko nie wiem co do visca chodzi mi jakos inaczej niz kiedys...jak nagrzeje silnik do 90 to nie odczuwam zeby krecilo sie szybciej i zlapie wiatrak gola reka bez problemu...moze to byc tym viskiem???jak go sprawdzic????

 

prawdopodobnie poszlo visko na 99% :duh:

 

sprawdzic :?: .sprawdziles reka :cool2:

Opublikowano
niop reka poswiecilem sie dla swojej buni:) ale zeby tak weze puchly przez to visko ??? i tak sie zapowietrzaly???? aha i jest tak ze ten waz od spodu chlodnicy do termostata czasasmi jest zimny a czasami chlodny nawet po dlugiej jezdzie...moze to byc spowodowane tym ze weze puchna i mi sie termostat nie otwiera???termostat wymieniony na nowy i sprawdzany i na 1000% jest sprawny...druga rzecz jest ttaka ze jak stoje na wolnych obrotach to wszystko jest ok weze miekie i waz od termostata jest cipely tak jak inne no i chlodnica na dole jest tez ciepla wiec wszystko ok tylko jak rosze i przejade troszke to weze twarde a waz od termostatu jest zimny ale i tez spochniety>>>>????? czemu????? :mad2: visko by tak w dup... dawalo????
Opublikowano
niop reka poswiecilem sie dla swojej buni:) ale zeby tak weze puchly przez to visko ??? i tak sie zapowietrzaly???? aha i jest tak ze ten waz od spodu chlodnicy do termostata czasasmi jest zimny a czasami chlodny nawet po dlugiej jezdzie...moze to byc spowodowane tym ze weze puchna i mi sie termostat nie otwiera???termostat wymieniony na nowy i sprawdzany i na 1000% jest sprawny...druga rzecz jest ttaka ze jak stoje na wolnych obrotach to wszystko jest ok weze miekie i waz od termostata jest cipely tak jak inne no i chlodnica na dole jest tez ciepla wiec wszystko ok tylko jak rosze i przejade troszke to weze twarde a waz od termostatu jest zimny ale i tez spochniety>>>>????? czemu????? :mad2: visko by tak w dup... dawalo????

 

mozesz miec jeszcze zawalona chlodnice i przy wiekszym przeplywie /szybsza jazda/ nie przelatuje polyn przez chlodnice jak nalezy...sa takie srodki do czyszczenia ukl.chlodzenia ja bym sprubowal przeczyscic :norty:

Opublikowano
Miałem podobne objawy w innym aucie i okazało sie uszczelka pod głowicą, pomiedzy kanałem wodnym a cylindrem uszkodziła sie uszczelka i pchało ciśnienie z cylindra do obiegu,poza tym żadnych objawów poza wywalaniem płynu przez zbiorniczek wyrównawczy, sproboj zagrzać auto o powoli odkrecic korek od chłodnicy tak aby sie nie oparzyć i patrząć na płyn lekko przygazuj zobacz czy wydostaja sie bombelki powietrza , im wiecej gazu tym wiekrze pęcherzyki.Tylko wszystko z umiarem by sobie krzywdy nie zrobić, nie wiem jak to jest w bmw ale w vw tak sprawdziłem i trafiłem w dziesiątke.
Opublikowano
moze to glowica tylko wiem ze kolo pompy wody mi plyn ucieka, kupilem uszczelke do pompy wody taki oring tylko nie mam czasu tego wymienic...moze mi tam chapie powietrze co o tym sadzicie???? aha no i z pod tego termostata tez mi kapie :mad2: musze sprubowac to pouszczelniacz i zobacze...tylko to jest ze wskaznik temperatury pokazuje zawsze na srodku... :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.