Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,to ja się podłączę do wątku przy okazji.

 

Z tego co wiem to oprócz tabliczki na moscie mozna to sprawdzić w praktyczny sposób,wystarczy podnieść jedną stronę tyłu i jak się nie da kręcić kołem to się ma szpere :)

 

Bardzo ładnie wyjaśniono co to jest blokada mostu i jak działa w przypadku sterowania manualnego.

A teraz moje pytanko:

Według instrukcji mam szpere czyli automatyczą blokadę,jak działa w mojej buni to ustrojstwo?,kiedy się włącza a kiedy wyłącza czy przy określonych warunkach czy prędkościach bo tego nie mogłem się nigdzie doczytać.Bo skoro automatyczna to sie włącza i wylącza i to mnie interesuje kiedy i dlaczego działa :?:

 

Pozdrowiąnka

Opublikowano
ja tez chce szper ale nie ma do e39 :mad2: :mad2: :mad2: pozostaje tylko zaspawac i latac :dance: :dance: mam juz trzy zarzniete mosty przelozenie 2.93 i elektro szpera trzy godziny na podnosniku i wtedy to 100% BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!i co powiecie ze sie nie da tak jezdzic ??? a wlasnie ze sie da tylko troche rozwagi :twisted2: :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.