Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To że mapy się pokrywają nie znaczy, że wszystko jest ok o czym świadczy linia mnożnika

Zwiększaj ciśnienie obserwując parametry w programie. Na ogół max ciśnienie jakie jest zalecane wynosi 1.6 bar ale nie przekraczałbym 1.5. Możesz zwiększyć na max i później skalibrować wtryski i jako tako powinno to pracować ale niestety po powrocie do kraju czeka cię wymiana reduktora. Pozostałe ewentualności to źle podłączone przewody cieplne do reduktora lub miałeś pecha i jakiś syf zatankowałeś, który zatkał filtry. W oknie błędy pojawia się jakiś komunikat. Nie przedstawiłeś go.

Reduktory do IV gen. można instalować w przeróżnych pozycjach. To nie podciśnienie.

Jeśli chodzi o wskazania czujników jest OK.

peace & love
Opublikowano

Wlasnie okazalo sie mam wyladowane baterie w aparacie ale sa juz w ladowrce wiec jutro zrobie albo jeszcze dzisiaj.

Co do cisnienia to mam na jalowym biegu 1,19 do 1,23 ale spada na pelnym obciazeniu nawet do 0.5 bara

 

Do fachowcow nie podjade bo jestem za granica

 

Dzieki (mauser) bardzo, bardzo zalezy mi zeby chdzilo wszystko jak trzeba a taki przypadek

Pozdrawiam

Radek
Opublikowano

Do Zbicha.Mowisz o zmianie cinieniaa na reduktorze czy w ustawieniach w programie?

Ja tylko zmienilem cisnienie na reduktorze a w programie nie, ale pomoglo.Moze lepiej nie regulowac wiecej cisnienia chociaz kusi mnie to bo sie poprawilo.Czy powinienem zrobic kalibracje po zmianie cisnienia?

Auto teraz ciagnie na calym zakresie obrotow tylko czasami spadnie mocniej cisnienie i wtedy czuc brac mocy ale malo wyczuwalne to jest.Teraz jest o niebo lepiej.Moze jeszcze zwieksze cisnienie ale zebym nie uszkodzil membrany

 

Pozdrawim

Radek
Opublikowano
Dlatego piszę, że jak zmieniasz ciśnienie na reduktorze to w programie w oknie z mnożnikiem widzisz jaka jest jego wartość w okienku ciśnienie gazu. Nie przekraczaj 1.5bar, a nic się nie stanie membranie. Jednak po każdej zmianie ciśnienia konieczna jest autokalibracja.
peace & love
Opublikowano

Jesli chodzi o bledy jakie czasami sie pojawiaja to jest tak:

Blad w szarym kolorze to : wtryskiwacze gazowe calkowicie otwarte

 

Blad rzadko pojawiajacy w kolorze czerwonym to: za male cisnienie gazu

Pisales :To że mapy się pokrywają nie znaczy, że wszystko jest ok o czym świadczy linia mnożnika. Co to znaczy!?

 

Czy jesli ustawie ze mapy sie pokryja to moze byc nadal zle-dlaczego?

Myslalem ze jesli sie pokryja to nic sie stanie silnikowi bo slyszalem ze za mala dawka doprowadzic do przegrzania glowic :cry2:

Radek
Opublikowano
To że mapy się pokrywają nie znaczy, że wszystko jest ok o czym świadczy linia mnożnika. Co to znaczy!?

Czy jesli ustawie ze mapy sie pokryja to moze byc nadal zle-dlaczego?

Mapy się pokryją ale mnożnik przy długich czasach wtrysku jest za wysoki co spowodowane jest niewydolnością reduktora. Wytwarza on zbyt małe ciśnienie gazu przez co wtryskiwacze gazowe muszą być długo (zbyt długo) otwarte co powoduje zapętlenie czasu wtrysku i komunikat "wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte". Nie jest to w porządku ponieważ gazole źle skonfigurowali instalację do Twojego dyliżansu.

Silnikowi nic się nie stanie. W razie niewydolności na gazie przełącza na benzynkę i nie ma zubożenia mieszanki. Tak, że głowa do góry. Przyjedziesz do kraju to wpadnij do gazoli i opiernicz ich z lekka za ten reduktor do 300KM :nienie: . Wymienią go na właściwy (polecam Ci KME gold) i będziesz jeździł nie pamiętając o tym, że masz gaz.

peace & love
Opublikowano

Dzieki ZBICHU.Bardzo mi pomogles i naswietliles obraz jak to powinno wygladac.Oczywiscie uspokoiles mnie ze nic sie nie stanie przy takich nie ciekawych ustawieniach.

Do kraju wracam 06.11.07 ale lece samolotem a autem zjade pewnie na Wielkanoc albo jeszcze pozniej.Jestem ciekaw czy jesli bym kupil reduktor w Polsce to jest mozliwe zebym sam to zamontowal i ustawil potem, czy lepiej sie w takie cos nie bawic!?

Dzisiaj jeszcze raz musialem podniesc mnoznik zeby mapy sie pokryly a jutro musze zrobic kalibracje bo jeszcze nie zrobilem po podniesieniu cisnienia na reduktorze.

Pozdrawiam

Radek
Opublikowano
Wymieniając reduktor własnymi siłami tracisz gwarancję i pieniądze. Wymiana reduktora prosta sprawa ale nie mogę Ci polecić takiego rozwiązania ponieważ istnieje brak 100% pewności co do przyczyn zaistniałej sytuacji. Jeżeli dasz radę wytrzymaj do Wielkanocy i załatw sprawę na gwarancji. Pstryknij foty komory silnika tak aby widoczny był reduktor i inne "akcelbanty". Upewnimy się co do reduktora.
peace & love
Opublikowano
Aparat do łapki i rób zdjęcia ile sie da, całej instalacji, czyli komory silnika.

U mnie spada o max 0,3 choć moim zdaniem to za dużo, ma spadać o max 0,1 bar, i wiem że to jest do zrobienia; zmienię reduktor, bo moim zdaniem KME nie radzi sobie za dobrze.

 

Producent KME zaleca zmianę reduktora na większy, wydajniejszy przy spadku ciśnienia o >0,5 bar, więc masz za słaby.

 

Jaki masz przewód doprowadzony z butli ? Fi6, czy fi8?

 

CO do temperatury - czy parownik jest gorący, że nie da się go dotknąć jak się auto nagrzeje? Sprawdź również przewody które są doprowadzone do parownika - czy są gorące, jak się nagrzewają w trakcie rozgrzewania samochodu, szybko, wolno, czy jak. Zobacz jaką mają długość, i gdzie są podłączone . . . .

 

Niech fachmany wypowiedzą się co do ustawień czujnika temperatury - może po prostu magik gazownik wybrał złą opcję. . . ?

 

 

Specjalisto od 7 bolesci nie pisz głupot , że maksymalnie ciśnienie gazu może spadać o 0,1 Bar Bo to Bzdury

:duh:

 

Od jakiej mocy silnika według Ciebie powinno stosować sie przewód o średnicy 8mm ???

Napisz może dowiem się czegoś nowego :mrgreen:

Opublikowano

Panie specjalisto, nie odpisałeś na moje maile, choć na forum dekalrowałeś co innego, więc nie będę z Tobą polemizował.

 

Doświadczenia masz zapewne dużo więcej niż ja, jednak napewno rozmawiałeś z Krzyśkiem (Nikos Wariat) i myślę, że potwierdzi Ci to, co ja napisałem.

 

Ja się nie uważam za magika gazownika. Pomóż koledze, o to w tym temacie chodzi. . . .

Opublikowano
Panie specjalisto, nie odpisałeś na moje maile, choć na forum dekalrowałeś co innego, więc nie będę z Tobą polemizował.

 

Doświadczenia masz zapewne dużo więcej niż ja, jednak napewno rozmawiałeś z Krzyśkiem (Nikos Wariat) i myślę, że potwierdzi Ci to, co ja napisałem.

 

Ja się nie uważam za magika gazownika. Pomóż koledze, o to w tym temacie chodzi. . . .

 

To nie pisz nie sprawdzonych bzdur !!!

 

Popatrz na drugi post na pierwszej stronie i to co tam napisałem.

Podniesienie ciśnienia praktycznie od razu załatwiło by problem a resztę i tak

trzeba później wyregulować.

Chyba, że KOLEGA sam sobie wymieni reduktor ???

Ale czy to normalne ???

Opublikowano

Witam panowie.Zrobilem kilka fotek komory ale nie sa najlepszej jakosci.

Na rozdzielaczu na wtryski jest nazwa ALEX

Potem mniejszym drukiem jest : Seat 4.0mm

Na reduktorze sa dwie sruby do regulacji cisnienia,podnioslem cisnienie jedna sruba ale ciekawi mnie do czego jest ta druga z przeciwnej strony?

Pozdrawiam

http://images33.fotosik.pl/64/0227d5a7bd1c995am.jpg

http://images33.fotosik.pl/64/faeb0cb7e6e355e6m.jpg

http://images30.fotosik.pl/119/c12c9fcf6ea7720bm.jpg

http://images30.fotosik.pl/119/7c742092eaea35b9m.jpg

http://images34.fotosik.pl/64/61b59154ad3892dem.jpg

http://images27.fotosik.pl/118/8745a24c35d10f3am.jpg

Radek
Opublikowano
Wygląda mi to na reduktor "koltec;a". Nie wyrobi się w 735 V8, nawet w r6 nie dałby rady. Do wymiany. W nim cały problem.
peace & love
Opublikowano

Jest slabo widoczna nazwa na redukuktorze jest napis na czerwonym tle: NECAM albo NECOM . Rdeduktor jest tak ustawiony ze bym musial go wymontowac zeby zobaczyc dobrze nazwe.

Patrzylem po cenach reduktorow i pirwsza lepsza cena jaka znalazlem za KME GOLD to 400zl

Radek
Opublikowano
Tyle trzeba za "golda" zapłacić. Odnośnie obecnego reduktora potwierdziłeś. Jest to "Necam- Koltec" zalecany do pojazdów o mocy do 200 KM. No i wszystko jasne.
peace & love
Opublikowano

Dziekuje panowie za rady porady i recepte na moj problem.

Dzieki ZBICHU za cierpliwosc na poczatku.Jak bede w Polsce to pomysle o tym reduktorze czy kupic i przelozyc go sobie samemu.Jak kupie to oczywiscie napisze na forum

Pozdrawiam

Radek
Opublikowano

Pomyśl o reduktorze ale pomyśl również o niefachowości instalatorów. Instalacja będzie wciąż na gwarancji. Jak ich przyciśniesz to bez mrugnięcia okiem wymienią ci reduktor.

Powodzenia!

peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.