Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z licznikiem nie działało mi spalanie obrotomierz i woda wymieniłem akumulatorki z tyło ale na baterie alkaiczne i działa ale woda dalej nie a czujnik jest dobry czy moze to byc problem przez te baterie dzis wymienie je na akumulatory lecz kupiłem nowe i niesą naładowane czy to da jakis efekt prosze o pomoc i pozdrawiam
Opublikowano

Witam

Hmmm... pocieszasz mnie mówiąc, że po wstawieniu nowych baterii zadziałał ekonomizer i obrotomierz (taka sama robota przede mną). Ale jednak radziłbym znalezienie dokładnie takich samych akumulatorów jakie są oryginalnie – nie wiem, jaka jest trudność kupienia tego w ASO, ale dobre do tego celu mogą być warsztaty (nie aso’we) specjalizujące się w BMW – często wiedzą o co chodzi.

Co do temperatury płynu, to przy okazji wyjmowania zegarów możesz delikatnie przeszlifować wszystkie styki przy kościach i przy karcie kodowej (mała płytka wsuwana w oprawce, jak się przypatrzysz, będziesz wiedział jak ją wysunąć). Słyszałem też, że ktoś poprawił na nowo luty na małej płytce i przywróciło to zegary do życia.

Poza tym sprawdź przewód czujnika.

Pozdrawiam

 

P.S,

Najlepiej powtórz mi, to że obrotomierz i ekonomizer zadziałał po włożeniu baterii, bo to silny powiew optymizmu w sprawie naprawy zegarów :-)(rozumiem, że inspekcja też wcześniej nie pozwalała się skasować u Ciebie?)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.