Skocz do zawartości

BeMka odmawia posluszenstwa (E34 525i) help


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam powazny problem bo auto potrebuje koniecznie sprawne na piatek a mam nastepujacy problem... Dzisiaj po skrecie w przecznice podczas przyspieszania silnik po prostu zglasl i to bez jakiegos przygasania ,przerywania ,ale tak jakby ktos mi przekrecil kluczyk w stacyjce.... nastepnie wogole nie mial zamiaru odpalic :? ,zero tak jakby mial wlaczony imobilizer ,a jedyne co mam to odciecie zaplonu przelacznikiem nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie czy pompki czy czegos innego ... wkazdym razie po postoju 5 min i probach odpalenia nagle jakby nigdy nic odpala odrazu... :shock: wiec jade dalej pozniej zdazylo mi sie to jeszcze 4 razy z tego dwa razy mi zgasl i dal sie odpalic a raz zgasl i nie mial zamiaru odpalic przez najblizsze 20 min, no i znowu cyrk sie powtarza bo odpala bez najmniejszego problemu ,co 2-3 km cos takiego mi sie zdaza ,nawet nie wiem za co mam sie zabrac bo w obecnej chwili wszystko chodzi jak powinno. Znajmomy sugerowal ,ze albo pompka ,albo komp ... Moze ktos z was sie z czyms takim spotkal.

Ratunku ,bo naprawde mam malo czasu a problem powazny... :cry:

 

Z gory dzieki bardzo za odpowiedzi...

Pozdrawiam!


BMW 525i `89 E34 M20B25 nauticgrun


+48 609 105245

GG:3581080

Opublikowano
Kolega w Golfie miał taki problem z motorem 1.8 16V. Dokładnie takie same objawy i był za to odpowiedzialny czujnik Halla - jest coś takiego w BMW?

Baca

Czy teoria zgadza się z praktyką? W teorii tak, w praktyce nie

Opublikowano
Moze lewe powietrze na gumowych rurach przy kolektorze?...Sprawdz czy nie sa popekane te rury/przewody...
Opublikowano
A zwróciłeś uwagę, czy ten feler pojawia się w szczególnych okolicznościach, np. gdy powietrze jest wilgotne?

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

No wiec, o czujniku "Halla" nic mi niewiadomo w BeeMkach ,a z Schematow i katalogow wynika ,ze nic takiego nieistnieje...

 

Moze sie myle ,ale z tego co mi wiadomo lewe powietrze niema nic do takich symptomow...

 

Nie to nie jest "odciecie" moj alarm nie posiada takiej funkcji

 

Feler pojawil sie z dnia na dzien i paru takich zgasnieciach zgasl na dobre ,wiec trudno mi bylo ocenic czy bylo wilgotno czy nie :)

 

Jezeli chodzi o moj przypadek to zajolem sie diagnostyka :>

No i po zdjeciu wezyka doprowadzajacego paliwo do wtryskiwaczy i wlaczeniu zaplonu ani w glowie mu pompowanie ,wiec wyciagnolem "send unit" z baku wraz z pompa paliwa i sprawdzilem najpierw pompe na 12V dziala bez zarzutu ,wiec w gre wchodzi to co jest podrodze ,a z schematu winika ,ze Akumulator-przekaznik-bezpiecznik-pompa ,a od przekaznika do Sterownika MCU ... bezpiecznik OK ,wiec mam tylko dwie opcje ,albo przekaznik ,przy ktorym bym najbardziej obstawial i komp... Ale problem polega na tym ,ze nie moge znalezdz tego przekaznika ,gdzie on sie znajduje ,moze ktos wie?

 

dzieki za odpowiedzi!

Pozdrawiam!


BMW 525i `89 E34 M20B25 nauticgrun


+48 609 105245

GG:3581080

Opublikowano

Naprawione:!: :D

 

Problemem okazal sie przewod zasilania pompy na odcinku kiedy wychodzi podspod samochodu (pod tylnim siedzeniem) do samego gniazdka na baku paliwa (dostep od bagaznika pod blaszana oslona)

Poprowadzilem nowy przewod i wszystko gra ;)

 

Dla osob ktore by mialy problem z podawaniem paliwa do wtryskiwaczy:

Od akumulatora do przekaznika ktory znaduje sie tam gdzie komp (srodkowy przekaznik) pod maska po prawej stronie pod plastikowa pokrywka ,nastepnie po przekazniku idzie do skrzynki z bezpiecznikami pod maska #23 i dalej przewod idzie prawa strona auta w kanalikach pod tylnie siedzenie (zielono fioletowy kabel (+)) dalej wychodzi pod samochod i do baku (dostep przez bagaznik) Sterowanie przekaznikiem pompy paliwa steruje Glowny przekaznik ktorym steruje komp (+) i komp. (-) I najwazniejsze ,ze zasilanie pompy jest uruchmiane powyzej 200 obr/min wiec to ,ze przy przekreconym kluczyku w ostatniej pozycji i tak nie ma zasilania na koncowce nie oznacza ,ze cos jest walniete ;)

o wyciaganiu pompy juz nie bede wspominal...

Pozdrawiam!


BMW 525i `89 E34 M20B25 nauticgrun


+48 609 105245

GG:3581080

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.