Skocz do zawartości

Katalizator jest czy go nie ma ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem jak to jest w 530i ale wygląda, że nie ma. U mnie w tym miejscu jest katalizator i zaraz obok tłumik środkowy.

 

W ogóle to wygląda na jakieś dziwne przeróbki.

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Yyyy, pomyliłem się, uznałem, że to tył auta. Katalizator i tłumik środkowy powinieneś mieć dalej, z tyłu. Co nie zmienia faktu, że jakieś dziwne akcje masz w układzie wydechowym...
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano (edytowane)

Wg mnie:

- to nie jest katalizator, tylko zwykłe rury wydechowe, katalizator powinien być dalej - zrób zdjęcia wydechu pod tylnymi drzwiami od strony kierowcy

- sonda lambda jest tam, gdzie być powinna

 

Mogę sie mylić, bo nie mam 530i, i tak na prawdę nie znam się na tym za bardzo :)

Edytowane przez Szponiasty
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

nie masz kata wyciety, z Twojego silniczka ktos wzial pewnie z 500 PLN za niego :D

 

wogole masz kaszanke zrobiona z tym wydechem, nie chodzi Ci glosno?

 

sonda lambda powinna byc przed katem

 

pozdro

Opublikowano

A nie jest przypadkiem katalizatorem właśnie to, co kolega podał na swoich zdjęciach???

Tylko wygląda jakby był odwrotnie zamontowany.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC51&mospid=47380&btnr=18_0070&hg=18&fg=05

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
A nie jest przypadkiem katalizatorem właśnie to, co kolega podał na swoich zdjęciach???

Tylko wygląda jakby był odwrotnie zamontowany.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC51&mospid=47380&btnr=18_0070&hg=18&fg=05

 

Prawdę mówiąc nie sądzę. Sonda powinna być przed katalizatorem, bo za nim już nie będzie za bardzo spełniała swojej funkcji. Zresztą katalizator jest wielkości i kształtu tłumika środkowego - przynajmniej w 520i. W 530i powinien może nawet i być większy.

 

Btw zastanawiam się nad wycięciem swojego, jak zobaczyłem po ile na allegro używane katalizatory chodzą :D

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Tak w przypadku 530 powinno być, ale wygląda, że kolega ma katalizator zamontowany odwrotnie - tyłem do przodu.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Ale tam nie ma katalizatora. Są dwie rury w osłonce idące od kolektora wydechowego, dalej jest lambda a jeszcze dalej jakaś dziwna konstrukcja w kilku miejscach pospawana :)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Tia. Mocno przeanalizowałem schemat z realoem i mimo, że mam z 1.5 promila na liczniku, to masz z całą pewnością wycięty katalizator, do tego bardzo chamsko. Cóż, bywa :)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

Przydałyby się zdjęcia w szerszym kontekście.

pozdrawiam, dobrej nocy

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Dokladnie stary, handlowalem katami to wiem troche o tym ;)

masz jakis bubel wstawiony, zeby przeglady przechodzil, ze niby kat jest

Katalizator z 3.0 R6 to niezle bydle :D

 

Sonda powinna isc od silnika ale teraz jak nie masz kata to i tak nie ma to znaczenia, poprostu jest zamontowana dalej, nie wplywa to na odczyty

 

pozdro

Opublikowano
wyszło szydło z worka , handlarz który przywiózł mi auto z niemiec , własnie dostał pozytywa na allegro - zgadnijcie za co :jawdrop: ?
Opublikowano
wyszło szydło z worka , handlarz który przywiózł mi auto z niemiec , własnie dostał pozytywa na allegro - zgadnijcie za co :jawdrop: ?

 

hehe, a ile zarobił na Twoim katalizatorze?

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.