Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem z moją 524td jak postoi conajmniej 3 dni to po długim kręceniu dopiero zapali jakby sie paliwo cofało ostatnio miałem problem z filtrem paliwa mianowicie urwałem takie coś co jest przykręcane od dołu filtra paliwa http://bmwfans.info/original/E34/Lim/524td-M21/ECE/L/A/1991/02/mg-13/ill-13_0103/ to z cyferka 12 i 1 nie wiem do czego to służy ale narazie tego nie mam i mam wkręcona srubę zamiast tego niech mi ktos powie do czego to urządzonko służy i czy ten objaw jaki mam to przez to

pozdrawiam

Opublikowano

nr 12 - zaworek do odwadniania filtra paliwa.

a jak juz go odpalisz to zakopci przy tym ostro?? jesli tak to posprawdzaj swiece.

co do cofania paliwa - kup zaworek zwrotny i zamontuj na wezu idacym od filtra do pompy wtryskowej i wtedy zobacz jak bedzie odpalal.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
też miałam coś takiego i lepiej założ ten zaworek ale przed filtr bo ja załorzyłam miedzy pompą a filtrem i nie wiem jak to sie stało ale paliwo wtedy uciekało z pompy a jak założyłam przed filtr to jest :cool2:
Opublikowano

Powiem szczerze, ze dziwna teoria. Zaworek powinien byc zalozony mozliwie jak najblizej pompy wtryskowej.

Mozna rowniez zalatwic sprawe wymieniajac taki zaworek w pompie wtryskowej. Kazdy pompiarz go wymieni (samemu ciezko gdyz potrzebnyjest specjalny klucz). A cenowo nie bedzie az tak wielkiej roznicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.