Skocz do zawartości

e36 325i turbo soft czy silnik od m3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sprzedac i kopic orgina M3 . Przerobki ciagna za soba mase innych niespodzianek . Wystarczy jedna niezgodnosc na wiazce i klapa nikt nie dojdzie . jak jest ok to super ale jak cos nie pojdzie to umarl w butach . sam wiem bo ze swapami mam z 7 lat zabawy . Mi wystarczy . nastepne bmw bedzie takie ze swapa robic nie bede jedynie nowa mape do sterownika aby auto reagowalo tak jak ja chce . Jak masz duzo czasu . pieniedzy i wiedze i jestes zapalonym gosciem to probuj . BO nic tak nie cieszy jak zdudowanie wlasnego bolida . a jak jeszcze zagina to czemu nie . Wtwoim przypadku najleprzy byl by kompresor , bo jestes na Boschu mozna go dobrze wypalowac . Ale moze najpierw zacznij od zmiany w sterowniku daje efekty . ale maping a nie chip . " unitronik' robi dobrze benzyne .jest czym zaginac . Oczywisci cena konkretna . Bo jakosc konkretna .
Opublikowano
dzięki za info , zastanawiałem się nad zmianą samochodu ale mój naprawde świetnie wygląda i jest bezwypadkowy w 100% szkoda mi go sprzedawać nie wiadomo na co się trafi większość m3 jest dobite a ile może kosztować kompresor i gdzie można to zrobić ?
Opublikowano
ok 15000 zl dedykowany do 325 ale najlepiej rozmawiac z Unitronikiem Wiem ze montuja cos takiego . Kiedys znalazlem czasopismie angielskim caly artykul o kompresorach w 325 rodzaje i sposoby montowania . przyrost staly . Niema ingerencji w silnik tylko elektronika modyfikacja . doloty . reszta bez zmian . niema dziury turbinowej . Wedlug mnie najleprze rozwiazanie . elegancja i staly rownomierny przyrost . dzwiek kompresora tez jest specyficzny .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.