Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

mam pytanie odnosnie temperatury plynu chlodzenia, u mnie w miescie wskazowa stoi lekko za srodkiem czytalem ze to poprawnie ale poza miastem spada na granice niebieskiego pola i to jest za nisko bo posiadam gaz sekwencje ktora wtedy mi sie rozlacza i przechodzi na benzyne, poza tym dlugo mi sie nagrzewa jak odpalam rano, czy moze mi ktos powiedziec

 

1. jaka jest wlasciwa temperaura poza miastem przy jednostajnej jezdzie

2. czy wymieniajac termostat poprawie tym samym to ze ona sie podniesie

3. jaki termostat jest wlasciwy bo w BHMD sa 2 na 88 stopni i na 92 stopnie

 

dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano
powinien być na 92 stopnie ale jak poza miastem temp. spada to pewnie masz całkowicie wyjęty lub zepsuty
Opublikowano

Temperatura powinna stac caly czas w pionie, nie wazne czy miasto czy trasa. Tak jak kolega dajan napisal, albo masz uszkodzony termostat albo go wogole nie masz. Ja jak mialem uszkodzony to otwieral mi sie przy ok 40 st i samochod byl ciagle nie dogrzany praktycznie

 

Czy 88 - 92? Sprobuj dobrac po modelu auta. Ale to wlasciwie zadna roznica, aby tylko podszedl.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jakbys nie mial termostatu to bys w tych tem. osiagnal tem pracy ( te okolo 90' )chyba po kilkudziesieciu minutach i musialbyc stac duzo w korkach zeby sie zagrzewal po czym znowu chlodzil. Tak wiec masz tak jak ja mialem.

te same objawy. Termoistat byl juz zabrudzony - kamien srobil swoje i nie domykal sie juz. Wymienilem na nowy ( stary byl z natlokami bmw i tem 92'C a jest teraz na 88'C) i jest wszytsko bardzo dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.