Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio stała sie rzecz straszna, siadł mi automat w mojej siódemce. Nie ciągnie do przodu tak jakby się ślizgał. Ile kosztuje naprawa? I jeszce jedno pytanie czy ktoś z was kiedyś próbował założyć manual? Jeśli tak to od czego, czy tylko wchodzi w grę od e31 850csi? Jak ktoś ma Automatyczną od e32 750 bądz od csi 8 skrzynię to niech napiszę za ile
Opublikowano
Ostatnio stała sie rzecz straszna, siadł mi automat w mojej siódemce. Nie ciągnie do przodu tak jakby się ślizgał. Ile kosztuje naprawa? I jeszce jedno pytanie czy ktoś z was kiedyś próbował założyć manual? Jeśli tak to od czego, czy tylko wchodzi w grę od e31 850csi? Jak ktoś ma Automatyczną od e32 750 bądz od csi 8 skrzynię to niech napiszę za ile

 

To chyba nie automat a konwenter.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
siadł mi automat w mojej siódemce. Nie ciągnie do przodu tak jakby się ślizgał.

 

zdarza się niestety :(

do 750 nie radzę manuala - zdaje się tez że nigdy fabrycznie taka konfiguracja nie istniała...

jedź do warsztatu który sie zna na skrzyniach automatycznych - czasami wymiana oleju i filtra czyni cuda :)

 

poszukaj na forum: o naprawach automatów jest całe mnóstwo informacji włącznie z cenami - niesty to raczej najdroższa naprawa w E32 :mad2:

Opublikowano
Konwerter to inaczej spręgło hydrokinetyczne. Prznosi napęd za pośrednictwem cieczy, w tym przypadku oleju. Nie ma on niestety wpływu na sytuację w Twojej skrzyni. Skrzynia niedomaga z powodu braku odpowiedniego ciśnienia w poszczególnych sekcjach. Przestań jeździć, bo w końcu staniesz na dobre. Słabe ciśnienie oleju powoduje bardzo przyspieszone zużycie okładzin ( tzw. tarczek ) w sprzęgłach. Koszt podstawowego zestawu naprawczego ( uszczelki, pierścienie ) około 270pln. Jedna tarczka około 12 zł ( zależy, ile zjarałeś ) Regeneracja konwertera 500, litr oleju 25 zł ( około 12 litrów ) Cena robocizny do 1500 zł. Remont przy braku uszkodzeń mechanicznych w skrzyni wyjdzie ze 3k pln. Dla porównania zakup uzywanej skrzyni 800-1000 pln, montaż 200-400 zł, filtr, uszczelka i olej, 150 zł. Z przyległościami typu transport itd, może nieco mniej niż 2k pln. Zakładasz odpalasz - może będzie jeździć następne 3 lata, a może 3 tygodnie. Hydraulika w zakupionej używanej skrzyni może być równie słaba, jak w Twojej. Wtedy dwa koła w błoto. Ja na zakupie używki jestem do tyłu jakieś 1200 zł. Gość, od którego kupiłem, mówił, że działała bez zarzutu. Nie kłamał, tyle, że nie mógł wiedzieć, że nie podziałałaby zbyt długo. Drugi raz nie próbowałbym. Lepiej remontować. Rozeznaj ceny w swojej okolicy.
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.