Skocz do zawartości

skrzynia pilne!!!!!!!!!!!!!!!! pomocy!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem ze skrzynią automatyczną w BMW E39 2000 r. Problem występuje podczas zmiany biegów przy ruszaniu po dłuższym postoju. Problem wygląda tak wsiadam do auta odpalam wrzucam w tryb "D" na wyświetlaczu nic się nie pokazuje dopiero jak popchnę lewarek zmiany biegów delikatnie do przodu tak ok. 1mm zapala się kontrolka potwierdzająca zmianę biegu w tryb "D". Dopóki na wyświetlaczu nie zapali się potwierdzenie "D" auto jedzie ale na pierwszym biegu skrzynia nie zmienia biegów automatycznie. Co jest przyczyną takiego stanu? Można tam coś wyregulować w tej skrzyni jakaś linka czy coś w tym rodzaju. I jeszcze jedno od pewnego czasu jak zmieniam na D (oczywiście z dopchnięciem) odczuwalne jest szarpnięcie. Proszę o pomoc bo nie chce zwlekac a u nas w Białymstoku jest problem z fachowcami od skrzyni automatycznych.

Edytowane przez Andrzej.s
E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
Opublikowano
Po pierwsze to sprawdź czy normalnie jeździ w trybie ręcznym. A po drugie to pojedź na komputer, jeżeli w trybie ręcznym działa dobrze, to możliwe, że wystarczy skasować błedy i pamięć komputera.
Opublikowano
byłem na kompie błędów nie było. w trybie manualnym działa ok ale aby móc przełączy na manual muszę dzwignie przestawić w tryb "D" popchnąć milimetr do przodu i przesunąć dopiero w lewo. po takiej operacji komputer dopiero rozpoznaje, że jest w trybie manualnym. czyli podejrzewam, że jest cos wyrobione albo poluzowane.
E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
Opublikowano
Moim zdaniem skrzynia dziala w trybie awaryjnym i nalezy podłaczyc autko do kompa celem diagnozy i po ustaleniu jaka jest przyczyna naprawie oraz wykasowaniu błędów.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
byłem na kompie błędów nie było. w trybie manualnym działa ok ale aby móc przełączy na manual muszę dzwignie przestawić w tryb "D" popchnąć milimetr do przodu i przesunąć dopiero w lewo. po takiej operacji komputer dopiero rozpoznaje, że jest w trybie manualnym. czyli podejrzewam, że jest cos wyrobione albo poluzowane.

 

 

j.w. nie działa w trybie awaryjnym, skłaniam się ku tezie, iż elektronika szwankuje tylko jak to sprawdzic?

E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.